اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم ووشوی تاکسیرانی آمل خبر داد

شکست تاکسیرانی آمل در هفته ششم لیگ برتر ووشو

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم ووشوی تاکسیرانی آمل گفت: تیم لیگ برتری ووشوی تاکسیرانی آمل در هفته پنجم این دوره از رقابت‌ها به دلیل حضور نیافتن تیم هیئت گیلان پیروز شد، ولی در هفته نخست دور برگشت مقابل بندرعباس شکست خورد.

شکست تاکسیرانی آمل در هفته ششم لیگ برتر ووشو

سید محمدرضا موسوی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: هفته پنجم دور رفت و اول هفته دور برگشت لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های رنگ فیروزه فارس، دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت ووشو کرمانشاه، هیئت ووشو همدان، مقاومت بسیج، شهرداری بندرعباس، هیئت ووشو گیلان، سازمان تاکسیرانی آمل، پرشین و نفت تهران به طور رفت و برگشت و به صورت متمرکز در آکادمی ووشو برگزار شد.

وی افزود: در هفته پنجم دور رفت لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور، تیم سازمان تاکسیرانی شهرستان آمل به خاطر حاضر نشدن هیئت ووشوی استان گیلان به پیروزی رسید و 12 بر صفر شکست فنی نماینده گیلان اعلام شد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان آمل با اشاره به اینکه این رقابت‌ها با حضور 10 تیم در دو گروه دنبال شد، بیان داشت: مقابل شهرداری بندرعباس در بخش تالو سه بر یک شکست خوردیم و سانداکاران ما نیز با نتیجه 6 بر 5 نتیجه را واگذار کردند و در مجموع 8 بر 5 بازی را در هفته نخست دور برگشت واگذار کردیم.

موسوی با اشاره به نتایج این دوره از مسابقات تصریح کرد: تیم نفت تهران با 15 امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها در گروه دوم است، شهرداری بندر عباس با 9 امتیاز و تفاضل 6+ مقام دوم را از آن خود کرده، مقاومت بسیج هم با 9 امتیاز و تفاضل 6+ با یک بازی کمتر سوم شد، تاکسیرانی آمل با 3 امتیاز در رده چهارم جای دارد و گیلان بدون امتیاز در مکان پنجم جا خوش کرده است.

این مسئول اضافه کرد: در گروه نخست این رقابت‌ها تیم پرشین، دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت همدان، رنگ فیروزه و کرمانشاه رتبه‌های اول تا پنجم را از آن خود کرده‌اند.

وی در مورد تیم تاکسیرانی آمل خاطرنشان کرد: علی‌اکبر قاسم‌زاده سرمربی تنها نماینده مازندران است و حسین یوسفی او را در امر مربیگری یاری می‌کند.

موسوی اذعان داشت: ووشوکاران تنها نماینده مازندران در لیگ برتر ووشوی کشور درخشش خوبی داشتند و با توجه به هزینه صرف شده از عملکرد رزمی‌کارانمان رضایت داریم حتی حسن یوسفی ووشوکار قهرمان جوانان آسیای این تیم با درخشش خود نظر رئیس این فدراسیون را به خود جلب کرد.

به گزارش فارس، هفته دوم دور برگشت این دوره از رقابت‌ها 28 بهمن ماه برگزار می‌شود که تنها نماینده مازندران در لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور در سالن آکادمی فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران مجموعه ورزشی آزادی به دیدار مقاومت بسیج زنجان می‌رود و در هفته سوم دور برگشت نیز با شهرداری بندرعباس دیدار می‌کند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول