اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دامپزشکی سیرجان:

کشتارگاه‌ها خود را با معیارهای بهداشتی مطابقت دهند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی سیرجان گفت: کشتارگاه‌های دام به ویژه کشتارگاه پاریز باید با معیارهای مناسب بهداشتی ایده‌آل مطابقت داشته باشد.

کشتارگاه‌ها خود را با معیارهای بهداشتی مطابقت دهند

 

 علیرضا زینلی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سیرجان با اعلام نارضایتی از وضعیت نابسامان کشتارگاه دام پاریز اظهار داشت: این کشتارگاه باید با معیارهای مناسب بهداشتی ایده‌آل مطابقت داشته باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه رفع مشکلات این کشتارگاه در کار گروه بهداشت و سلامت و امنیت غذایی شهرستان مصوب شده است، بیان داشت: شهردار و بخشدار پاریز برای حفظ سلامت جامعه شهروندان پاریزی باید هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات آن کشتارگاه اقدام لازم را اعمال کنند.

زینلی‌پور با تشریح برنامه‌های دهه فجر شبکه دامپزشکی سیرجان افزود: چهار اکیپ برای اعزام به مناطق دوردست و محروم عشایری و روستایی به منظور سمپاشی و واکسیناسیون دام به صورت رایگان و توزیع داروهای ضد انگل اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام کارشناسان شبکه دامپزشکی سیرجان برای آموزش پیشگیری از بیماری‌های دامی به دامداران ابراز داشت: ویزیت رایگان در روز سه‌شنبه 18 بهمن ماه توسط درمانگاه‌های بخش خصوصی انجام می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول