اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی رابر خواستار شد

همکاری روستائیان با شبکه دامپزشکی رابر

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رابر از روستائیان و دامداران این شهرستان خواست به منظور خدمتگزاری مطلوب‌تر شبکه دامپزشکی به مردم با این شبکه همکاری کنند.

همکاری روستائیان با شبکه دامپزشکی رابر

فاطمه موحدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رابر از ارائه خدمات رایگان دامپزشکی شهرستان رابر به مناسبت دهه فجر به دامداران و روستائیان این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بروز خشکسالی‌های اخیر مشکلات زیادی را برای دامداران و روستائیان ایجاد کرده است.

وی افزود: خدمات ارائه شده شامل توزیع داروهای دامی از جمله اکسی‌تتراسایکلین، شربت ضد انگل، سمپاشی اماکن دامی و ... است که به صورت رایگان ارائه می‌شود و می‌تواند تا حدودی مشکل دامداران را برطرف کند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رابر از روستائیان و دامداران این شهرستان خواست به منظور خدمتگزاری مطلوب‌تر شبکه دامپزشکی به مردم با این شبکه همکاری کنند.

موحدی تصریح کرد: مردم در صورت بروز مشکل در ارتباط با توزیع داروها مراتب را به شبکه دامپزشکی گزارش دهند.

* راه اندازی میز خدمت در شبکه دامپزشکی انار

مسئول شبکه دامپزشکی انار  به خبرنگار فارس گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر شبکه دامپزشکی انار اقدام به ایجاد واجد میز خدمت برای دستیابی سریع و آسان ارباب‌رجوع به خدمات بخش دولتی کرده است.

رضایی افزود: ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعان، انجام امور و درخواست‌های متقاضیان و هدایت مراجعان به واحدهای مرتبط از جمله وظایف میز خدمت در این شبکه است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول