اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر دادگستری خبر داد

آزادی 638۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در کشور

خبرگزاری فارس: معاون وزیر دادگستری گفت: در شش ماه اول سال 6 هزار و 384 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد در سراسر کشور آزاد شده‎اند.

آزادی 638۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در کشور

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعبدالوهاب سعیدی صبح امروز در جشن آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد بانک ملی در گرگان اظهار داشت: در شش ماه اول سال 6 هزار و 384 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد با رقمی معادل 23 میلیارد و 499 میلیون و 366 هزار تومان از زندان‎های کشور آزاد شده‎اند.

وی با اشاره به اینکه ستاد فعالان دیه با کمک خیرین توانسته‎ایم این تعداد زندانی را آزاد کنیم، خاطرنشان کرد: اعتقاد ما این است با توجه به اینکه دولت نمی‎تواند از هزینه پرداخت دیه برآید از خیران و نیکوکاران این توقع و انتظار را داریم که با ستاد دیه همکاری داشته باشند.

سعیدی با بیان اینکه ستاد دیه از سال 1368 فعالیت خود را در کشور آغاز کرده، تصریح کرد: این ستاد با بهره‎گیری از انسان‎های متعهد و متخصص در طول 21 سال از فعالیت خودش باعث آزادی ده‎ها هزار زندانی نیازمند در سراسر کشور شده است.

معاون وزیر دادگستری یادآور شد: با آزادی یک نفر و برگرداندن آن شخص به کانون خانواده مثل این است که شما جامعه‎ای را احیا کرده باشید.

وی با اشاره به  آزادی 27 نفر از جرایم مالی غیرعمد در گلستان اضافه کرد: شاید ظاهر کار تنها این تعداد باشد، اما خروجی این عمل باعث خوشحالی صدها نفر می‎شود و این عمل توشه‎ای برای قبر و قیامت انسان خواهد شد.

سعیدی متذکر شد: هیچ خدمتی بالاتر از گره‎گشایی در کار مردم نیست و اگر این عبادت با عمل صالح همراه باشد بهترین توشه برای آخرت است.

معاون وزیر دادگستری با بیان اینکه هر عمل خیر انسان مانند روشن کردن چراغی برای آخرت است، اذعان داشت: شهید مرتضی مطهری می‎‎فرماید "اگر انسان گنج قارون نیز در دنیا داشته باشد با خود هیچ چیزی جز هر آنچه بخشیده است نمی‎تواند ببرد".

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول