اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دامپزشکی فهرج خبر داد

کسب رتبه برتر اطلاع‌رسانی توسط دامپزشکی فهرج

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت: شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج در تولیدات خبری در میان شبکه‌های دامپزشکی استان رتبه بر‌تر را کسب کرد.

کسب رتبه برتر اطلاع‌رسانی توسط دامپزشکی فهرج

مهدی بمان‌‌دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: این شبکه در میان 16 ‌شبکه دامپزشکی در سطح استان کرمان با کسب یک هزار و 140 امتیاز رتبه نخست را کسب کرده است.

وی افزود: شبکه دامپزشکی این شهرستان ‌در ‌آیتم‌های کمی خبر 460 امتیاز و در آیتم‌های کیفی 680 امتیاز در تولیدات خبری کسب کرده است.

بمان‌دشتی بیان داشت: روابط عمومی دستگاه‌های ادارات در اطلاع‌رسانی به مردم نقش بسیار مهم و حساسی را بر عهد دارند و اطلاع‌رسانی درست و مناسب و به موقع از وظایف روابط عمومی دستگاه‌ها است که در این راستا روابط عمومی‌ها واسطه بین مردم و مسئولان هستند.

وی عنوان کرد: از روابط عمومی می‌توان‌ به عنوان قلب تپنده سازمان‌ها و نهادها یاد کرد، روابط عمو‌می‌ عنوان چشم بینای ادارات مطرح می‌شود و روشن است که پویایی روابط عمومی موجب رشد و بالندگی مجموعه‌ها و ادارات می‌شود.

بمان‌دشتی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها آیینه تمام ‌نمای سازمان و جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت: شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج در ماه‌های مهر، آبان و آذر ‌بین شبکه‌های دامپزشکی استان در شاخص‌های عملکردی تعیین شده‌ با کسب 94.5 امتیاز، ‌رتبه نخست استان کرمان را به دست آورده است.

وی افزود: خدمتگزاری به مردم از وظایف ما در شبکه دامپزشکی است که در این زمینه نیز میز خدمت برای خدمت بیشتر به مردم در این اداره اجرا شده است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول