اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری قم عنوان کرد

ارائه برنامه‌های ارتقای سلامت در فرهنگسراهای قم

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری قم گفت: فرهنگسراها رویکرد آموزشی را دنبال می‌کنند و ارائه برنامه‌های آموزش سلامت از جمله برنامه‌های این فرهنگسراها است.

ارائه برنامه‌های ارتقای سلامت در فرهنگسراهای قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ ابوالفضل چابکی بعداز ظهر امروز در مراسم افتتاح فرهنگسرای سلامت که در بوستان کوکب برگزار شد، در سخنانی با اشاره به مباحث مطرح در زمینه سلامت و ایمنی در سطح شهر اظهار داشت: فرهنگسرای سلامت برای مباحث شهروندی ایجاد شده است و با ارائه دوره‌های آموزشی با همکاری سایر ارگان‌ها می‌توان سطح آموزش‌ها را در این زمینه ارتقا داد.

وی ادامه داد: با ارائه آموزش‌های شهروندی امید است سطح ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه کاهش پیدا کرده و این فرهنگسراها محلی برای ارائه مشورت به شهروندان باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری قم با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با اداره‌کل آ‌موزش و پرورش قم خاطرنشان کرد: با توجه به این تفاهم‌نامه از فضای مدارس در سطح شهر برای برگزاری دوره‌های آموزشی استفاده خواهد شد.

چابکی گفت: راه‌اندازی فرهنگسرا در بوستان‌ها به سلامت جسمی، روحی و روانی شهروندان کمک خواهد کرد.

وی عنوان کرد: باید سلامت‌مداری را به عنوان چراغ راه قرار داده و یک فضای سلامت شهری خاصی با رویکردها و آموزش‌های دینی فراهم کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری قم تصریح کرد: فرهنگسراها رویکرد آموزشی را دنبال می‌کنند و ارائه برنامه‌های آموزش سلامت از جمله برنامه‌های این فرهنگسراها است.

شایان ذکر است فرهنگسرای سلامت که امروز فعالیت خود را آغاز کرد در خیابان شهید صدوقی،۲۰ متری کوکب، بین کوچه ۳۹ و ۴۱ در بوستان کوکب واقع شده است و در زمینه‌های سلامت خانواده، سلامت شغلی و سلامت شهری به همشهریان خدمات ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول