اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته توسط مرکز دیابت شیراز صورت گرفت

خدمات دهی به 3 هزار دیابتی در شیراز

خبرگزاری فارس: در یک سال گذشته 3 هزار و 151 دیابتی از مرکز دیابت شیراز خدمات دریافت کردند

خدمات دهی به 3 هزار دیابتی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرپرست اداره امور بیماری‌های خاص دانشگاه علوم پزشکی شیراز بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مرکز دیابت از بهمن ماه سال گذشته در کلینیک امام رضا (ع) شروع به کار کرد که در این مدت در مجموع 13 هزار ویزیت برای بیماران مراجعه کننده به مرکز انجام شده است.

جلال جهانبخش افزود: با توجه به تعداد بیماران مراجعه‌کننده و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اداره امور بیماری‌های خاص، پس از چند ماه مرکز دیابت سطح 2 با حضور متخصص داخلی و فوق تخصص چشم (رتین) و مرکز دیابت سطح 3 نیز با حضور متخصصان طب ورزشی، قلب و عروق، اعصاب (نورولوژی) و فوق تخصص غدد نیز در طبقه نخست درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی مطهری فعال شدند.

وی در مورد چگونگی مراجعه مبتلایان به دیابت به این مرکز ابراز داشت: بیماران دیابتی که زیر پوشش واحدهای دیابت مراکز بهداشتی درمانی هستند طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت به صورت دوره‌ای به مرکز دیابت ارجاع می‌شوند.

جهانبخش گفت: پس از انجام ویزیت‌های لازم و تکمیل فرم ارجاع در مرکز دیابت، بیماران به طور مجدد به واحد دیابت مرکز بهداشتی درمانی مراجعه کرده و مراحل کنترل و پیشگیری از عوارض دیابت را در مراکز بهداشتی درمانی خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول