اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیر:

عظمت انقلاب اسلامی اردوگاه کفر را گیج کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نیر گفت: عظمت انقلاب اسلامی و کسب افتخارات متعدد در 33 سال اخیر دشمنان ما را گیج کرده است.

عظمت انقلاب اسلامی اردوگاه کفر را گیج کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی عصر امروز در مراسم افتتاح مسجد روستای امین‌لو از توابع بخش کورائیم شهرستان نیر که به میمنت ایام دهه فجر انجام شد، اظهار داشت: این رفتارهای دوگانه و همچنین حرکت‌های ابتر و پریشان احوالی اردونشینان استبدادی و استکباری حکایت از این واقعیت دارد که انقلاب اسلامی جایگاه با صلابت خود را پیدا کرده و توانسته است روح تازه‌ای در کالبد امت‌های آزادیخواه دنیا بدمد.

وی در ادامه به بیداری امت‌های اسلامی و برخی حرکت‌های غرورآفرین کشورهای اسلامی و عربی را یادآور شد و بیان کرد: در چنین اوضاع و احوالی که اسلام چهره نموده و کفر در حیات خود دچار تلاطم و انزوا شده است، شایسته‌ترین رفتار بینش و منش آن است که دستاوردهای زیباتری را از نظام اسلامی و دینی به دنیا عرضه کنیم.

مقدسی یکی از مظاهر قدرت جامعه اسلامی را مسجد و فعالیت‌های متنوع در آن را توصیف کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران با توسل امت به این مکان مقدس شکل گرفت و روز به روز نیز بر چهره غرورآفرین آن افزوده می‌شود.

این مسئول با تبریک ایام دهه فجر و توجه به مسیر طی شده در این 33 سال تصریح کرد: ملت ما با پشت سر گذاشتن 33 سال از بهترین ایام و زیباترین لحظه‌ها در عرصه جهانی و بین‌المللی امروز صاحب شوکت و عظمتی است که هیچ وقت از آن شکوه کاسته نمی‌شود.

وی همچنین اهالی را به حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن و روز سرنوشت‌ساز انتخابات مجلس فرا خواند و خاطر نشان کرد: دشمنان ما منتظر کوچک‌ترین لغزش و خطا از سوی ملت ایران هستند تا آن را بزرگ جلوه داده و روی آن مانور بدهند که باید مراقب بود دستاویزی به دشمن نداد.

به گزارش فارس، امام جمعه نیر در ادامه گفت: ‌مسجد روستای امین‌لو به همت یکی از خیرین منطقه احداث شده که تقارن مراسم چهلمین روز درگذشت این خیر فقید با افتتاح این مکان مقدس نشان از صداقت و پاکی نیت خیر بوده است.

برای احداث این مسجد اهالی روستا بیش از 420 میلیون تومان هزینه صرف کرده و آن را تکمیل و به بهره‌برداری رساندند.

همچنین به مناسبت دهه فجر همایش بسیجیان نخبه نیر در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در سخنانی بسیج را از مظاهر قدرت انقلاب اسلامی و تدبیر پیروزمندانه امام راحل یاد کرد و افزود: امروز در تمام عرصه‌ها نیروهای بسیجی افتخارآفرینی‌های خود را به اثبات رسانده و در عرصه علم و مجاهدت اخلاقی و رفتاری نیز شایستگی‌های خود را بیشتر از هر زمان دیگر به نمایش گذاشتند.

ذکی‌الله خوشبخت اقتدار علمی ایران را بی‌نظیر و با تکیه بر ارزش‌ها و باورهای انقلاب اسلامی قابل توصیف یاد کرد و اظهار داشت: مجاهدت علمی مردم ایران به ویژه جوانان آینده‌ساز این کشور استکبار را به حیرت و رفتارهای دوگانه واداشته است.

همچنین به میمنت ایام دهه فجر با حضور مسئولان شهرستان نیر راه چندین روستا به بهره‌برداری رسید که برای افتتاح این پروژه 300 میلیون تومان اعتبار به طول 4.5 کیلومتر در نظر گرفته شده بود.

همچنین به مناسبت این ایام کانکس پلیس راهور در بخش کورائیم با اعتبار چهار میلیون تومان، آبرسانی به روستای کهریز با خط انتقال 1.5 کیلومتر صرف 35 میلیون تومان و بهره‌مندی 62 خانوار از این نعمت افتتاح شد.

همچنین به مناسبت سالگرد ایام پیروزی انقلاب نمایشگاه کتاب در بخش کورائیم نیر گشایش یافت که در این نمایشگاه 370 عنوان کتاب با بیش از 700 نسخه به نمایش درآمده و از تاریخ 15 الی 23 بهمن ماه برای بازدید عموم دایر می‌باشد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول