اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از دهه فجر صورت گرفت

بهره‌برداری از 4 پروژه برق در فردوس

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر چهار پروژه برق با اعتباری بالغ بر 265 میلیون تومان در شهرستان فردوس به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 4 پروژه برق در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، هم‌زمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر چهار پروژه برق با اعتباری بالغ بر 265 میلیون تومان در شهرستان فردوس به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره برق شهرستان فردوس ظهر امروز در مراسم افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل تأمین برق فاز یک مسکن مهر، تأمین برق شهرک فرهنگیان، تأمین برق نقاط مختلف سطح شهر و احداث رینگ شبکه خطوط در خیابان‌های ربانی‌املشی و کمربندی است.

وی گفت: برای احداث شبکه زمینی فاز یک مسکن مهر به طول 636 متر و نصب 21 پایه چراغ فلزی مبلغ 31 میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس اداره برق شهرستان فردوس افزود: تأمین برق شهرک فرهنگیان نیز با نصب یک دستگاه ترانس و صرف اعتبار 23 میلیون تومان اجرا شده که این پروژه شامل 500 متر شبکه فشار ضعیف و 200 متر شبکه فشار متوسط است.

فضلی تصریح کرد: تأمین برق نقاط مختلف سطح شهر با نصب پنج دستگاه ترانس و 4 هزار متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط با صرف اعتبار 162 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های اجرایی در شهرستان فردوس است.

وی به احداث رینگ در خطوط خیابان‌های ربانی‌املشی و کمربندی اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه دارای 215 متر شبکه فشار متوسط است که برای اجرای آن مبلغ 50 میلیون تومان هزینه شده و هدف از اجرای این پروژه نیز کاهش خاموشی‌ها است.

رئیس اداره برق شهرستان فردوس گفت: شهرستان فردوس دارای یک‌ هزار کیلومتر شبکه توزیع برق و 19 هزار مشترک خانگی، تجاری و صنعتی است.

فضلی از کاهش هشت درصدی پیک بار این شهرستان در سال‌جاری خبر داد و افزود: همکاری مردم، صاحبان صنایع و چاه‌های کشاورزی به‌ عنوان کشاورز همکار از جمله عوامل کاهش پیک مصرف برق در شهرستان فردوس است.

وی با اشاره به افزایش تعداد مشترکان و صنایع شهرستان فردوس نسبت به سال گذشته تصریح کرد: مصرف برق شهرستان با توجه به رشد عادی سالانه و افزایش مشترکان نسبت به سال گذشته هشت درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول