اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

چند پروژه عمرانی، برق‎رسانی و فرهنگی در دشتی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور شماری از مسئولان استانی و محلی چند پروژه عمرانی، برق‎رسانی و فرهنگی در شهرستان دشتی به بهره‌برداری رسید.

چند پروژه عمرانی، برق‎رسانی و فرهنگی در دشتی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر همزمان 30 کتابخانه در 30 مدرسه ابتدایی شهرستان دشتی افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی در این آیین گفت: برای بهره‎برداری از این تعداد کتابخانه در شهرستان دشتی در مجموع مبلغ 6 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

حسین زارعی افزود: 3 هزار جلد کتاب در این کتابخانه‎ها وجود دارد که امیدواریم با افتتاح این کتابخانه‎ها در مدارس ابتدایی بتوانیم فرهنگ کتابخوانی را در جامعه ترویج دهیم.

همچنین در آیینی جداگانه همزمان 21 دستگاه ترانس برق در شهرستان دشتی به بهره‎برداری رسید.

فرماندار دشتی در این آیین گفت: در سال جاری مبلغ یک‌میلیارد و 230 میلیون تومان به مدیریت برق شهرستان اختصاص داده‎ایم.

سید علی هاشمی با بیان اینکه خدمات به مردم افتخار مسئولان است افزود: با احداث این ترانس 150خانوار در این محله از ترانس 315 ولت که 25 میلیون تومان هزینه در بر داشته است استفاده می‌کنند.

وی از مدیریت برق دشتی خواست نسبت به روشنایی برق خیابان آیت‌الله حاج میرزا احمد دشتی نجفی اقدام کند.

مدیر برق شهرستان دشتی نیز گفت: 21 دستگاه ترانس برق به صورت همزمان در شهرستان دشتی با اعتباری بالغ بر 561 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی افتتاح و به بهره‎برداری رسید.

مسعود خالقی افزود: 21 دستگاه ترانس برق 2 هزار و 613 متر فشار متوسط و یک‌هزار و 100 متر فشار ضعیف نصب شده است.

وی یادآور شد: در سال جاری یک‌میلیارد و 230 میلیون تومان توسط فرمانداری و مبلغ یک‌میلیارد و 315 میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت توزیع برق استان به این مدیریت اختصاص یافته است.

در آیینی دیگر عملیات اجرای پل عابر پیاده روستای عربی دشتی به باشی تنگستان آغاز شد.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در این آیین گفت: این پل شش متر ارتفاع دارد و طول آن نیز 34 متر است که مبلغ 100 میلیون تومان از محل کمیته برنامه‎ریزی شهرستان دشتی به آن اختصاص یافته است.

نادر پروانه افزود: در قرارداد اولیه با پیمانکار این پروژه بنا بر این شد که ظرف سه ماه به بهره‎برداری رسد اما فرماندار دشتی تاکید دارند که پروژه تا قبل از پایان سال افتتاح شود که پیمانکار آن قول داد که تا 25 اسفند ماه آن را به اتمام برساند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول