اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت

رئیس سازمان صنعت ‌معدن و تجارت خراسان رضوی منصوب شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت حکم علی صفرزاده سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تغییر یافت.

رئیس سازمان صنعت ‌معدن و تجارت خراسان رضوی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، بر اساس حکم صادره از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی صفرزاده به ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی منصوب شد.

در این حکم آمده است: امید است برابر وظایف و تکالیف ابلاغی و در چارچوب تشکیلات جدید و دستورالعمل اجرایی آن نسبت به ساماندهی امور مربوطه در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های صنعتی، معدنی و تجاری کشور با رویکرد ارتقای کیفی و کمی تولیدات از طریق کاهش هزینه‌های تمام شده و افزایش بهره‌وری، زمینه رقابت‌پذیری کالاهای ایرانی را فراهم و ضمن تامین نیازهای داخلی نسبت به توسعه بازارهای هدف خارجی و رشد بیش از پیش صادرات غیر نفتی اقدام کنید.

در ادامه آمده است: بدیهی است ایجاد زمینه ارتباط موثر بین  جامعه اصناف و فعالان و تشکل‌های تولیدی و تجاری و استفاده مطلوب از ظرفیت عظیم تامین منابع و توزیع گسترده واحدهای صنفی برای رسیدن به این هدف ملی مورد انتظار است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول