اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از ایام الله دهه فجر

بسیجیان نمونه فارسان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بسیجیان نمونه شهر فارسان تجلیل شدند.

بسیجیان نمونه فارسان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، امام جمعه فارسان بعد ازظهر امروز در این مراسم، اظهار داشت: در ملت اسلامی هر روز دستاوردهای عظیمی به بهره‌برداری می‎رسد که این موضوع نشان دهنده پیشرفت باشکوه انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر افزود: ملت ایران با مدیریت قوی و مثبت خود توانسته از تمام سختی‌ها عبور و چشم دشمنان اسلامی را کور کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی افتخاری بزرگ برای ملت ایران است که در تاریخ ماندگار خواهد شد، گفت: پایه مطالبات مردم برای انقلاب اسلامی بر شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی استوار است، در بعد آزادی سیاسی امروز دوست و دشمن ملت ایران اذعان دارد که ملت ایران امروز صاحب تنها نظام سیاسی مستقل درجهان هستند و رفتارهای غرب و شرق هیچ‌تاثیری در اراده ایران ندارد.

پوراکبر با اشاره به پیشرفت‌های اقتصادی کشور در سی ‌ وسه سال گذشته، گفت: پیش از انقلاب اسلامی، ایران نیازهای خود را از طریق واردات برطرف می‌کرد اما امروز نه تنها قدرت تولید خود را افزایش داده بلکه به یکی از کشورهای صادرکننده تبدیل شده است.

امام جمعه فارسان با بیان اینکه کشور نباید در مسیر پیشرفت متوقف شود، گفت: مسئولان باید توجه داشته باشند که حرکت در مسیر چشم‌انداز بیست‌ساله ایران را به اهداف بلندش نزدیک خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز فرهنگ انقلاب اسلامی توانسته است در تمام ممالک‌ جهان به ویژه‌ ملت مسلمان نفوذ کند، گفت: ‌یاد‌ امام راحل‌، شهیدان‌ انقلاب اسلامی و ایثارگری‌های تمام ایثار‌گران و سازندگان راستین‌ این نظام باید‌ همیشه‌ در یاد‌ و خاطره ملت مسلمان ایران اسلامی زنده بماند.

پوراکبر گفت: بزرگ‌ترین‌ و ملموس‌ترین‌ دستاورد‌ انقلاب اسلامی، بیداری‌ ملت‌های‌ مسلمان است که‌ امروز ‌نیز شاهد آن هستیم‌.

وی در ادامه همچنین با اشاره به نقش شهدا و ایثارگران در انقلاب اسلامی، گفت: امروز بیش از هر زمان نیاز به نقش شهدا و ایثارگران در باور دینی مردم به‌ویژه جوانان داریم و با تحقق برنامه‌های فرهنگی و هنری می‌توان این نقش را در نظام مقدس جمهوری اسلامی جاودانه کرد.

در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه، فعال و نخبه پایگاه مقاومت بسیج فارسان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول