اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سی‌سخت:

خدمات بهزیستی به معلولان دنا قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سی‌سخت از خدمات ارائه شده توسط بهزیستی دنا به معلولان این شهرستان قدردانی کرد.

خدمات بهزیستی به معلولان دنا قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از  سی‌سخت، عصر دوشنبه همزمان با دهه پرفروغ فجر، کارکنان اداره بهزیستی شهرستان دنا با امام جمعه سی‌سخت دیدار کردند.

در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، ابتدا مدیر بهزیستی دنا به تشریح کامل فعالیت‌های این نهاد در این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: خدمت به محرومین و نیازمندان بعد از شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های نظام اسلامی بوده است.

علی وحدتی گفت: این نهاد موفق شده طی سالیان اخیر نیازمندان و معلولین زیادی را پوشش و آنها را مورد حمایت خود قرار دهد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دنا به مهم‌ترین این کمک‌ها در شهرستان اشاره کرد و افزود: بیشتر کمک‌ها در شهرستان دنا به‌صورت وجه نقد، توزیع اقلام مصرفی در خانواده‌ها و اعطای تسهیلات مسکن بوده است.

وی در خصوص اجرای برنامه‌های معنوی و فرهنگی در این نهاد افزود: برگزاری کلاس‌های قرآن، برپایی نماز جماعت و قرائت ادعیه و همچنین زیارات‌ در محل اداره و برگزاری کلاس‌های احکام در مهدهای کودک نیز به صورت مداوم در حال اجراست.

وحدتی به توزیع کتاب نماز در مهدهای کودک اشاره و تصریح کرد: این کتاب‌ها به منظور یادگیری نماز از سنین کودکی توزیع شده ‌است که به زودی از متن این کتاب‌ها مسابقه‌ای برگزار خواهد شد.

امام جمعه سی‌سخت نیز با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و هفته وحدت اظهار کرد: امام و شهدا نه تنها بر جسم ما، بلکه بر روح ما حکومت می‌کنند و یاد آنها همیشه در دل‌ها خواهد ماند.

محمدمهدی قاسم‌زاده افزود: اگر مدیری در عرصه‌ای بخواهد تاثیرگزار باشد باید بر دل‌ها تأثیر بگذارد تا بتواند با ایجاد فضای صمیمانه محیطی آرام و مطبوع برای کار و تلاش و تولید ایجاد کند.

امام جمعه سی‌سخت گفت: کارکنان اداره بهزیستی باید با دیدن معلولین بیشتر از سایر اقشار جامعه قدرشناس سلامتی و این نعمت الهی باشند.

وی از کمک‌های بهزیستی شهرستان دنا برای خدمت به جامعه معلولان و همچنین برای کمک به بازسازی عتبات عالیات قدردانی کرد و افزود: شفا این نیست که به مردم کمک مادی شود، بلکه کمک‌های معنوی و سوق دادن به معنویات نیز خود می‌تواند آنها را به سمت زندگی با سعادت هدایت کند.

امام جمعه سی‌سخت به عبادت بودن کار در بهزیستی اشاره و تصریح کرد: باید به کارهای خود رنگ خدایی داده و نیت الهی را در کارها سرلوحه خویش قرار دهیم.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول