اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر قرآن و عترت سپاه نقده:

انس رزمندگان در جبهه‌ها قرآن کریم بود

خبرگزاری فارس: مدیر قرآن و عترت سپاه نقده گفت: انس رزمندگان در جبهه‌ها قرآن کریم بود به طوریکه با اتکا به قرآن کریم توانستند در مقابل دشمنان پیروز شوند.

انس رزمندگان در جبهه‌ها قرآن کریم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از نقده، علی قاسمی شامگاه دوشنبه در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: رزمندگان اسلام و جان بر کفان سپاه اسلام با علم به اینکه قران کتاب انسان‌ساز است با تعمیق در آیات قرآن مجید تردیدهای دل خود را با قرآن کریم درمان می‌کردند و نیروی توان خود در مقابله با دشمن را مرهون دلبستگی بر قرآن می‌دانستند.

وی افزود: ملت خداجو و آگاه ایران با توسل به حبل‌المتین الهی در سایه پیروی از ولایت فقیه به این درجه از موفقیت دست یافته است.

این مسئول اضافه کرد: استکبار از گسترش روزافزون تفکر اسلام ناب و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه غرب به شدت وحشت دارد و برای مبارزه با گسترش اسلام از هر توطئه‌ای استفاده می‌کند غافل از اینکه اینگونه اقدامات جهان اسلام را بیش از پیش متحد کرده و زمینه سقوط استکبار را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خون شهدا برکت است و غفلت از یاد و راه شهدا زمینه گرفتاری جوانان را در دام فرهنگ منحط غربی فراهم می‌کند.

مدیر قرآن و عترت سپاه شهرستان نقده با اشاره به اینکه مهم‌ترین عامل قدرت و تحرک یک رزمنده و مدافع اسلام، ایمان به خداوند قادر و متعال است و آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی ایمان به خدا را در مدافعان اسلام و انقلاب اسلامی قوام و دوام می‌بخشید، افزود: تا زمانی که اتحاد و همدلی در بین اقشار مختلف جامعه ایران وجود دارد هیچ قدرتی جرأت حمله به این کشور و ارزش‌های مقدس آن را پیدا نمی‌کند.

قاسمی تصریح کرد: تا زمانی‌ که انقلاب اسلامی بر پایه ولایت استوار است و مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند توطئه‌های استکبار جهانی هیچ تأثیری ندارد.

وی تأکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران سرمشق و الگو برای کشورها و ملل آزاده دنیا شده و بیداری اسلامی در اقصی نقاط دنیا به خصوص کشورهای شمال آفریقا و خاورمیانه نشان از تأثیر انقلاب اسلامی در این کشورها دارد و انقلاب اسلامی از مرزهای کشورمان عبور کرده و در دنیا طنین‌انداز شده است.

این مسئول اضافه کرد: با وجود تهدیدهای توخالی دشمنان تکرار تحریم‌ها انقلاب اسلامی به راه خود که ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی است، ادامه می‌دهد و اینگونه تهدید و تحریم خللی در عزم و اراده ملت ایران نداشته و با گام‌های استوار در حفظ انقلاب توسعه پیشرفت‌ها تلاشی مضاعف خواهیم کرد.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول