اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

موقوفات قرآنی در سطح کشور تقویت شود

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه موقوفات قرآنی در سطح کشور ضعیف است، گفت: تقویت موقوفات قرآنی در سطح کشور از رویکرد‌های برگزاری مسابقات قرآنی به شمار می‌رود و تقویت این موقوفات باید مورد هدف مردم و مسئولان قرار بگیرد.

موقوفات قرآنی در سطح کشور تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در حاشیه آیین اختتامیه چهارمین دوره از مسابقات کشوری ابتهال و مدیحه‌سرایی قرآن کریم در بخش خواهران اظهار داشت: مسابقات کشوری اذان و تواشیح قرآن کریم از 10 بهمن‌ماه جاری به میزبانی اصفهان برگزار شده است و 17 بهمن‌ماه جاری به عنوان اختتامیه این مسابقات در بخش خواهران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه طی برگزاری این دوره از مسابقات کشوری قرآن کریم اصفهان میزبان حدود 600 نفر از فعالان و نخبگان قرآنی موجود در سراسر کشور بوده است، اضافه کرد: طی این هفته فضای قرآنی بر پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی حاکم شد و عطر و رایحه قرآن تمام شهر را فرا گرفت.

معاون اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: طی این دوره از مسابقات اعتراضی از سوی داوران و متسابقین قرآنی نسبت به نحوه برگزاری این برنامه مشاهده نشده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با کیفیت بسیار بالایی در اصفهان برگزار شده است، افزود: رشد و پرورش استعداد‌های قرآن‌پژوهان، نخبگان و فعالان قرآنی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات محسوب می‌شود.

نقدعلی تأکید کرد: نهاد وقف با برگزاری این مسابقات به تمامی مردم شناسانده می‌شود و تقویت موقوفات قرآنی در سطح کشور از رویکرد‌های برگزاری مسابقات قرآنی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه خیّران و واقفان باید اموال خود را در عرصه قرآن و موضوعات قرآنی وقف کنند، اضافه کرد: انتهای هفته وقف با آغاز برگزاری این دوره از مسابقات هم‌زمان بود و اطلاع‌رسانی وقف در زمینه قرآن از نیاز‌های جامعه امروز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول