اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی خبر داد

ثبت 100 هزار مشترک گاز در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی گفت: با اجرای طرح‌های گازرسانی به مناطق مختلف استان در دهه فجر سال‌جاری تعداد مشترکان گاز در سطح استان خراسان‌جنوبی از مرز 100 هزار مشترک گذشت.

ثبت 100 هزار مشترک گاز در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حسن افتخاری صبح امروز در جمع مسئولان بشرویه اظهار داشت: با توجه به فعالیت چهار ساله شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی روند گازرسانی به شهرهای استان در سطح بسیار خوب و مفیدی انجام شده است تا حدی که در حال حاضر از بسیاری از استان‌ها جلوتر هستیم.

وی ادامه داد: تلاش اصلی این است که فاصله 30 ساله ایجاد شده بین این استان با استان‌های دیگر به سرعت کم شود و در همین راستا وقتی در سال گذشته گاز شهرستان بشرویه وصل شد قول مساعد گازرسانی به ارسک هم داده شد که شاهد کلنگ‌زنی طرح گازرسانی به شهرک صنعتی بشرویه و شهر ارسک بودیم.

افتخاری ادامه داد: چندین طرح دیگر گازرسانی نیز در بشرویه در دستور کار قرار دارد که در روزهای آینده کلنگ‌زنی گازرسانی به شهرک امام و دهستان غنی‌آباد نیز انجام می‌شود و بررسی‌های لازم برای گازرسانی به دهستان رقه نیز در حال انجام است.

وی یادآور شد: عملیات احداث شبکه گازرسانی به ارسک با هزینه‌ای بالغ بر 38 میلیارد ریال آغاز شده است که با انجام این طرح بیش از یک‌ هزار و 260 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی گفت: پیش‌بینی می‌شود در دهه فجر سال آینده مشعل گاز شهر ارسک روشن شود و بر همین اساس و در ادامه آن روستاهای تا شعاع 15 کیلومتری شهرستان از جمله شهرک امام و غنی‌آباد نیز در سال آینده دارای گاز باشند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول