اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

مرکز اورژانس ایرانشهر به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی سیستان‌و بلوچستان گفت: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر مرکز اورژانس شهرستان ایرانشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مرکز اورژانس ایرانشهر به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد سراوانی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این مرکز اظهار داشت: این مرکز با هدف حل مشکلات زوجین متقاضی طلاق و افراد دارای مشکلات خانوادگی، زنان و دختران در معرض آسیب‌های اجتماعی، کودکان خیابانی، دختران و پسران فراری در ایرانشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: از مهم‌‌ترین ویژگی خدمات اورژانس اجتماعی، تخصصی بودن و به موقع در دسترس بودن آن است تا مداخلات روانی اجتماع را قبل از مداخلات انتظامی و قضایی و یا در کنار آن انجام دهند.

سراوانی خاطرنشان کرد: در این مرکز خدمات مددکاری اجتماعی، روانشناسی، بهداشتی، درمانی و حقوقی توسط نیروهای متخصص به صورت سرپایی و رایگان انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی سیستان‌ و بلوچستان با بیان اینکه هیچ جامعه‌ای از بروز مسائل اجتماعی مصون نیست، خاطر نشان کرد: در سیستان ‌و بلوچستان به دلیل ریشه‌های عمیق دینی و مذهبی و بافت سنتی جامعه، نرخ آسیب‌های اجتماعی نسبت به سایر نقاط کشور کمتر است.

وی گفت: آسیب‌های اجتماعی واقعیت تلخی است که وجود دارد و نمی‌توان آینده‌ای را بدون آسیب‌های اجتماعی تصور کرد.

سراوانی گفت: آسیب‌های اجتماعی برازنده جامعه اسلامی نیست و تاسیس این گونه مراکز در راستای کاستن معضلات اجتماعی شهرستان و گام نهادن به سمت جامعه‌ای سالم و عاری از آسیب‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول