اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مشارکت‌ها و شهرداری‌ها خبر داد

راه‌اندازی انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در تمام استان‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل مشارکت‌ها و شهرداری‌ها گفت: تا پایان سال 90 انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در تمام استان‌های کشور راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در تمام استان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی غیاثی ندوشن بعد از ظهر امروز در هفتمین گردهمایی کارشناسان مشارکت‌ها و شهرداری‌های استان‌های سراسر کشور اظهار داشت: خیرین در حوزه کتابخانه‌های عمومی کشور مانند سایر زمینه‌ها از قبیل احداث مدرسه، مسجد، اماکن فرهنگی و دینی که در آن نقش مهم و اساسی دارند، در مقاطع مختلف به کمک دولت آمده‌اند و ساخت‌وسازهایی در زمینه امور خیریه و عام‌المنفعه دارند.

غیاثی ندوشن اضافه کرد: در بحث انجمن خیرین الگوی ما از خیرین مدرسه‌ساز نشات گرفته و ما همان راهی را می‌رویم که خیرین مدرسه‌ساز رفته‌اند.

وی گفت: مجوز انجمن خیرین کتابخانه‌ساز با الگوبرداری از انجمن خیرین مدرسه‌ساز در کشور صادر شده است و این انجمن تا پایان امسال در تمام استان‌های کشور تاسیس می‌شود.

غیاثی افزود: مردم و خیرین از منابع بزرگ و ظرفیت‌های اجرایی نهاد کتابخانه‌ها هستند.

وی بررسی نحوه ایجاد کتابخانه‌های مشارکتی و همکاری با سازمان‌ها در تاسیس این کتابخانه را امری مهم دانست و ادامه داد: باید با ارائه راهکار، گره‌هایی را که در مسیر انعقاد تفاهم‌نامه‌ها وجود دارد به سرعت باز کرد تا کتاب و کتابخوانی اصل اول در توسعه فرهنگی تلقی شود.

به گزارش فارس، هفتمین گردهمایی کارشناسان مشارکت‌ها و شهرداری‌های استان‌های سراسر کشور به مدت دو روز در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول