اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تداوم نهضت توسعه سرانه و فضاهای فرهنگی جنوب تهران

42 هزار مترمربع مجموعه فرهنگی در جنوب تهران احداث شد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 تهران از احداث مجموعه‌های فرهنگی این منطقه بر اساس نیاز شهروندان با حجم عملیات 42 هزار مترمربع خبر داد.

42 هزار مترمربع مجموعه فرهنگی در جنوب تهران احداث شد

مجتبی عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: با احداث 11 مجموعه فرهنگی با حجم عملیات 42 هزار مترمربع، که بر اساس نیاز شهروندان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، سرانه و فضاهای فرهنگی این منطقه توسعه می‌یابد.

عبداللهی با اشاره به تمدن تاریخی منطقه 20 خاطرنشان کرد: مجموعه فرهنگی برج طغرل، توسعه آستان حرم عبدالعظیم(ع)، مسجد ساجدین و سراهای محله استخر، شهادت، ولی‌آباد، منصوریه و منگل، جاده نظامی، نفرآباد هاشم‌آباد، بهشتی و عباس‌آباد از جمله 11 مجموعه فرهنگی جدیدالاحداث این منطقه به شمار می‌آید که هشت مجموعه آن به بهره‌برداری رسیده است.

وی عملکرد مدیران محلات این منطقه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت:‌ در حال حاضر با احداث هشت سرای محله مورد اشاره تمامی محلات 22گانه منطقه 20 دارای سرای محله هستند که با زیربنای متوسط هزار و 500 مترمربع در سه یا شش طبقه به طور کامل تجهیز شده و به مدیران محلات واگذار شده است.

گفتنی است، سراهای محله به عنوان مهم‌ترین پروژه‌های فرهنگی و اولویت‌دار منطقه 20 به شمار می‌آید که دسترسی شهروندان را به امکانات فرهنگی، آموزشی و اجتماعی تسهیل کرده و به عنوان پایگاه‌های مشارکت مردمی در حال فعالیت است.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول