اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه علی ابن ابیطالب (ع):

دومین یادواره شهدای ورزشکار قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم از برگزاری دومین یادواره شهدای ورزشکار استان قم خبر داد.

دومین یادواره شهدای ورزشکار قم برگزار می‌شود

داود هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: بعد از سه سال قبل که نخستین بار مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان قم با همکاری نهادهای مختلف استان قم برگزار شد، امسال در گرامیداشت دهه مبارک فجر و فرارسیدن سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، برای دومین بار این یادواره با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای ورزشکار برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این یادواره با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان هیئت‌های ورزشی استان قم، سپاه علی ابن ابیطالب (ع) و بسیج ورزشکاران سپاه از ساعت 18 امروز چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه در نهمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب در تالار بعثت فرهنگسرای جوان قم واقع در انتهای بلوار امام موسی  صدر جنب نمایشگاه دائمی شهر قم برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم اضافه کرد: در این یادواره با حضور مسئولان سپاه علی ابن ابیطالب (ع)، اداره کل ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیج ورزشکاران و سایر ارگان‌ها و همچنین خانواده‌های شهدای معزز دفاع مقدس و به وی‍ژه خانواده شهدای ورزشکار، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش قم، یاد و خاطره شهدای ورزشکار گرامی داشته خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال‌های جنگ حق علیه باطل بیش از شش هزار شهید سرافراز از استان قم در هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از کیان ایران اسلامی جان نثاری کردند که در بین آنها نزدیک به 170 شهید ورزشکار نیز حضور داشتند که در حال حاضر نام بسیاری از این عزیزان بر سردرب اماکن ورزشی استان قم می‌درخشد.

هاشمی یادآور شد: در بین شهدای ورزشکار استان قم بیشتر این عزیزان در رشته فوتبال به فعالیت می‌پرداخته‌اند و سایرین نیز در رشته‌های نظیر رزمی، تکواندو، تنیس روی میز، تیراندازی، والیبال، بسکتبال، هندبال، کشتی، جودو، دو و میدانی و کیک بوکسینگ حضور داشتند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم عنوان کرد: ستاد یادواره شهدای ورزشکار استان از عموم مردم و به ویژه خانواده‌های شهدا و همرزمان شهدای استان قم درخواست کرد در صورت برخورداری از اطلاعات مربوط به شهدای ورزشکار (عکس،‌ فیلم، وصیت نامه، زندگی‌نامه و خاطره) آن را به بسیج ورزشکاران سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم تحویل دهند.

وی همچنین از برگزاری همایش اخلاق در ورزش در قم خبر داد و بیان داشت: همایش اخلاق در ورزش نخستین بار با همکاری بسیج ورزشکاران سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول