اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ‌کل شیلات استان کرمانشاه:

قصر‌شیرین رتبه نخست تولید ماهیان گرمابی کشور را دارد

خبرگزاری فارس: مدیر‌ کل شیلات استان کرمانشاه گفت: شهرستان قصرشیرین رتبه نخست را در تولید ماهیان گرمابی غیر ساحلی را در کشور دارد.

قصر‌شیرین رتبه نخست تولید ماهیان گرمابی کشور را دارد

به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، کیومرث شهبازی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح واحد برق‌رسانی و سیستم مکانیزاسیون پروژه شهدای شیلات شهرستان قصر‌شیرین افزود: برای افتتاح این واحد برق‌رسانی مبلغی بیش از 14 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است‌.

وی اضافه کرد: افتتاح این واحد به خاطر موقعیت گرمایی این شهرستان است که در فصل گرما و کم شدن آب رودخانه الوند میزان اکسیژن‌دهی آب پایین می‌آید که با فعال‌شدن دستگاه‌های حرارت میزان تولید ماهی در این پروژه به 1.5 برابر می‌رسد.

مدیر کل شیلات استان کرمانشاه تصریح کرد: طول خط اصلی برق‌رسانی این پروژه 22 کیلومتر و خطوط هوایی آن 5 هزار متر است که 44 ترانس 100KW کار برق‌رسانی را انجام می‌دهد.

60 مزرعه پرورش ماهی در فاز یک پروژه شهدای شیلات قصرشیرین افتتاح شد‌؛ این مزرعه به مساحت 60 هکتار و با اعتبار بالغ بر 700 میلیون ریال که توانایی تولید 26 تن ماهی را در سال دارد. 

همچنین چهار برجک دیدبانی در هفتمین روز از ایام‌الله دهه فجر در شهرستان قصرشیرین به بهره‌برداری رسید.

مرزبان درجه یک و فرمانده مرزی قصر‌شیرین در مراسم افتتاح برجک‌ها‌ی دیدبانی گفت: این برجک‌ها در زمینی به مساحت 200 مترمربع با اعتبار بالغ بر 200 میلیون ریال افتتاح شده است‌.

رسول پرندیان افزود: دفاع از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت و آسایش شهروندان وظیفه هنگ مرزی است و جان بر کفان مرز‌دار کشور همیشه آماده دفاع از انقلاب و ولایت هستند.

انتهای پیام/م20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول