اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح قرآنی سفینة‌النجاة کردستان اعلام کرد

مشارکت 1500 جوان کردستانی در مسابقات حفظ قرآن کریم

خبرگزاری فارس: مجری طرح قرآنی سفینة‌النجاة استان کردستان از مشارکت یک‌هزار و 500 جوان و نوجوان کردستانی در مسابقات استانی حفظ قرآن کریم خبر داد.

مشارکت 1500 جوان کردستانی در مسابقات حفظ قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ژاله حیدری مقدم ظهر امروز در مراسم جشنواره استانی مسابقات حفظ قرآن کریم  که با عنوان سفیة‌النجاة در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، اظهارداشت: این مسابقه از ماه محرم در استان کردستان آغاز شد و امروز نیز از برندگان این مسابقه با اهدای هدایایی تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقه یاد شده در رشته‌های مختلف برگزار شد، افزود: حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ 30 جزء و جزء سی‌ام قرآن کریم از رشته‌های این مسابقه قرآنی بود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات تعمیق و ترویج فرهنگ قرآن کریم، شناسایی حافظان قرآن کریم سراسر استان کردستان و ارتقای سطح فرهنگ قرآن کریم و نهادینه کردن این کلام الهی میان جوانان و نوجوانان بود.

مجری طرح قرآنی سفینة‌النجاة کردستان یادآور شد: در راستای برگزاری این مسابقات کانون‌های قرآن کریم ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان اقدام به ثبت‌نام از شرکت کنندگان و علاقمندان کردند و با ثبت نام یک‌هزار و 500 نفر امروز از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

حیدری مقدم اضافه کرد: براساس نظر هیئت داوران 50 نفر از برگزیدگان شهرستان‌های استان، 30 نفر از برگزیدگان مرحله استانی، 13 نفر از برترین‌های شهرستان سنندج، 11 نفر از کارشناسان قرآن کریم ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان و هشت نفر از فعالان برتر قرآنی تجلیل می‌شوند.

وی گفت: تجلیل از هشت داور برگزیده استان و تجلیل از چهار مفسر قرآن کریم از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این مراسم همچنین یک موسسه قرآنی و یک خانه قرآنی برتر شهرستان سنندج با اهدای جوایزی تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول