اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت روابط عمومی دانشگاه

جشن انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن بزرگ انقلاب به مناسبت دهه فجر در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

جشن انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسام‌الدین نبوی‌زاده ظهر امروز در جشنی که به‌مناسبت دهه فجر با حضور خانواده‌های کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در سالن دکتر حکیم جرجانی یاسوج اظهار داشت: این روزها یادآور روزهای پرشور دوران انقلاب است که بسیاری از افراد این دوران را به یاد دارند و خیلی‌های دیگر هم با یاداوری‌ها و بیان خاطرات آن دوران از زبان بزرگ‌تر‌ها با فضای انقلابی و آرمان‌های اسلام و انقلاب آشنا شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: فراموش کردن شهدای گرانقدر و افرادی که عزیزترین چیز خود یعنی جانشان را در راه اسلام داده‌اند کاری تقریبا" غیرممکن بوده زیرا هر انسان آزاده‌ای می‌داند که آسایش و امنیت امروز ما حاصل جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های این افراد و همه ایثارگران بوده است.

وی، ایران را سرافرازترین کشور دنیا خواند و با اشاره به برخی تحریم‌ها علیه ایران گفت: درست است که برخی کشورها تحریم‌های جدیدی را بر کشور ما وارد کردند ولی باید این نکته را به یاد داشته باشیم که ایران اسلامی از 33 سال پیش تاکنون زیر فشارهای این کشورها و تحریم‌های آنان بوده ولی همواره راه خود را با صلابت طی کرده و اسیر فشارهای جهانی نشده است.

نبوی‌زاده با اشاره به خدمات بی‌نظیر نظام اسلامی ادامه داد: در حوزه‌های مختلف خدمت کارهای خوبی برای مردم شده است ولی ما همچنان راه‌های نرفته زیادی داریم که باید با تلاش مضاعف و وحدت و همدلی این راه‌ها و پیشرفت‌ها را با صلابت طی کنیم تا بیش از گذشته در دنیا سربلند باشیم.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: در حوزه سلامت نیز  در طول عمر انقلاب اسلامی همواره در مسیر رشد و پیشرفت بودیم و باید امروز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با افتخار گفت که انقلاب ما در حوزه خدمت‌رسانی به مردم در بخش سلامت بالنده و پرتوان در حال کار و تلاش است.

نبوی‌زاده، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را در حال شکوفایی توصیف کرد و ابراز داشت: انرژی و توان همه دست‌اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بسیار بیشتر از گذشته است و نوید روزهای خوبی در بخش بهداشت و درمان در این استان در انتظار مردم خواهد بود.

وی وجود انگیزه و تعهد کاری در میان دست‌اندرکاران سلامت را نویدبخش دانست و تصریح کرد: افتتاح زایشگاه بیمارستان امام سجاد در اسفند ماه، راه‌اندازی بخش آنژیوگرافی، کلنگ‌زنی دانشکده دندانپزشکی و کتابخانه مرکزی این دانشگاه نمونه‌ای از جدیدترین دستاوردهای این دانشگاه هست.

در پایان این مراسم از 90 بازنشسته و خانواده‌های شاهد و ایثارگر این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول