اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر

مدرسه کلار ریگ لردگان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر مدرسه روستای کلار ریگ از توابع شهرستان لردگان به بهره‌برداری رسید.

مدرسه کلار ریگ لردگان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرماندار شهرستان لردگان بعدازظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این واحد آموزشی، اظهار داشت: این مدرسه با اعتباری معادل 500 میلیون ریال و زیربنای 125 متر مربع در دو کلاس درسی احداث شده است.

منصور ظفریان افزود: با بهره‌برداری از این واحد آموزشی برای سه نفر در این روستا اشتغال ایجاد شده است.

وی در ادامه پیشرفت‌های استان چهارمحال و بختیاری به ویژه شهرستان لردگان را در تمام عرصه‌ها ممتاز و خاص برشمرد و افزود: اوج شکوفایی برنامه‌ها و دستاوردهای استان را در پس از انقلاب شاهد هستیم.

ظفریان به دستاوردهای بی‌شمار انقلاب اسلامی در حیات 33 ساله خود اشاره کرد و گفت: روند رشد و پیشرفت و توسعه در این شهرستان در مقایسه با گذشته به ویژه خدمات عدالت‌محور دولت نهم و دهم به خوبی گواهی بر یک جهش در این شهرستان به‌ویژه در حوزه علم، دانش و آگاهی است.

فرماندار شهرستان لردگان استقلال و خودباوری جوانان را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: امروز نگاه تمام جهان بشری به انقلاب اسلامی ایران است و همه ملت‌ها آرزوی استقلال و آزادی ملت ایران را دارند.

وی با بیان اینکه قانون اساسی برگرفته از متن قرآن و احادیث و قابل ارائه به تمام دنیا از مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران است، گفت: ملت ایران، امام(ره) را به‌عنوان معیار تمام عیار اسلامی و یک مسلمان واقعی و ناب پذیرفتند و به ایشان لبیک گفتند و امروز نیز مقام معظم رهبری را مانند امام خمینی(ره) می‌شناسند و پیرو اوامر ایشان هستند.

در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر مدرسه روستای کلار ریگ از توابع شهرستان لردگان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول