اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت گرفت

افتتاح 40 طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی فارس

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه فجر بهره‌برداری از 40 طرح عمرانی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس با اعتباری افزون بر 270 میلیارد ریال و همچنین بهره‌برداری از 9 شهرک جدید صنعتی در فارس آغاز شد.

افتتاح 40 طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در مراسمی که بعد از ظهر امروز به همین منظور با حضور استاندار و جمعی از مسئولان این استان برگزار شد، سه واحد صنعتی در زمینه تولید مخازن پلی اتیلن، تولید درب بطری و همچنین واحد صنعتی ظروف یک‌بار مصرف گیاهی افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اینکه امروز با حضور استاندار فارس بهره‌برداری همزمان از 40 طرح عمرانی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس با اعتباری افزون بر 270 میلیارد ریال صورت گرفت، اظهار داشت: از این تعداد 19 طرح عمرانی و زیرساختی است.

استاندار فارس نیز در آیین افتتاحیه این طرح‌ها در سخنانی با اشاره به اینکه نگاه مدیریت ارشد این استان به بخش صنعت فارس نگاه ویژه‌ای است گفت: صنعت استان فارس از ظرفیت‌های ارزشمندی برخوردار است.

حسین صادق عابدین افزود: استان فارس به دلیل وجود نیروهای ارزشمند و توانا و همچنین نزدیکی به کشورهای حوزه خلیج فارس، از ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه صنعتی برخوردار است.

وی بر عزم مدیریت ارشد این استان برای حمایت‌ تمام‌جانبه از صنعتگران و سرمایه‌گذاران تاکید و تصریح کرد: گام‌های مناسبی در این زمینه برداشته شده و با تحقق این برنامه‌ها شاهد توسعه بیش از پیش این استان به ویژه در سال آینده می‌شویم.

صادق عابدین در ادامه به حمایت جدی از اجرای طرح های مبتنی بر فناوری‌های نوین تاکید کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول