اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام‌‌الله دهه فجر

10 طرح در گلباف کرمان کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام‌‌الله دهه فجر 10 طرح عمرانی، فرهنگی و آموزشی در بخش گلباف شهرستان کرمان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرماندار کرمان عصر امروز کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری رسید.

10 طرح در گلباف کرمان کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، به مناسبت ایام‌‌الله دهه فجر 10 طرح عمرانی، فرهنگی و آموزشی در بخش گلباف شهرستان کرمان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرماندار کرمان عصر امروز کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری رسید.

 

*کلنگ تالار پذیرایی فرهنگیان گلباف زده شد

به مناسبت دهه فجر کلنگ دبیرستان 10 کلاس دخترانه سمیه در گلبافت زده شد و اعتبار این پروژه از اعتبارات دولتی است.

همچنین کلنگ فضایی آموزشی دانشگاه پیام نور گلباف زده شد، زهرا بستانی رئیس دانشگاه پیام نور گلباف در این زمینه اظهار داشت: اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه 200 میلیون تومان است که 50 درصد هزینه آن توسط دانشگاه پیام نور تامین می‌شود و 50 درصد دیگر از طریق اعتبارات استانی تامین مالی می‌شود.

وی افزود: این تنها دانشگاه در گلباف است که 530 دانشجو در شش رشته حقوق، ادبیات فارسی، علوم تربیتی، مشاوره، مدیریت دولتی و ... این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

 

*کلنگ‌زنی ساختمان ثبت اسناد گلباف

همچنین مرکز ثبت اسناد و املاک گلباف افتتاح شد، حسین صعید مدیرکل اسناد و املاک استان کرمان اظهار داشت: این پروژه با همکاری شهرداری گلباف و شورای شهر گلباف در مدت زمان پنج ماه و با زیربنا 200 متر مربع با هزینه 70 میلیون تومان و با اعتبارات دولتی به بهره‌برداری رسیده و مجهز به سیستم الکترونیکی است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 200 کاداست زمینی انجام داده‌ایم و تا چهار ماه آینده انجام کاداست به روز می‌شود.

حجت‌الااسلام علی عبدالرشیدی امام جمعه گلباف در مراسم افتتاح این پروژه اظهار داشت: مهم‌ترین مشکلات مردم گلباف در زمینه ثبت اسناد، نبود دفتر خانه رسمی و نقشه‌بردار است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول