اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سه دستگاه برتر اجرایی گلستان تجلیل شد

استاندار گلستان: ‌70 درصد خدمات‎دهی به مردم الکترونیکی می‌شود

خبرگزاری فارس: در ارزیابی شاخص‎های عمومی و اختصاصی از دستگاه‎های شرکت توزیع نیروی برق، اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی و اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‎ای استان گلستان تجلیل شد.

استاندار گلستان: ‌70 درصد خدمات‎دهی به مردم الکترونیکی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان استاندار گلستان در جشنواره شهید رجایی که عصر امروز در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی که مشمول ماده پنجم قانون مدیریت خدمات کشوری قرار می‎گیرند باید در فرآیند ارزیابی شرکت کنند که در استان گلستان از 71 دستگاه، 53 دستگاه حضور پیدا کردند.

جواد قناعت بیان داشت: تحول در سیستم اداری نیازمند دو کار محوری است که با استقرار دولت الکترونیک و اصلاح فرآیندهای انجام کار می‎توان به این مهم دست یافت.

وی در خصوص اینکه استان گلستان با وجود داشتن زیرساخت‌ها می‎تواند در تحول سیستم اداری پیشرو باشد، اذعان داشت: در فرهنگ دینی ما کسی بر دیگران برتری دارد که نفعش بیشتر به مردم برسد که این نگاه دینی و ارزشی دیگر پست، جایگاه و میز و صندلی را نمی‎بیند بلکه در هر زمان و جایگاهی می‎تواند این نگاه ارزشی را عملی کند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه یکی از افتخارات دولت‎های نهم و دهم خدمت به مردم است، یادآور شد: در کنار نگاه ولایی که بزرگان و دولتمردان ما دارند، این دولت جزو ولایی‌ترین و ارزشی‎ترین دولت نسبت به دولت‎های پیشین است.

قناعت ابراز داشت: بر اساس برنامه‎های طرح تحول و طرح‎های متنوعی که در این حوزه طی دو و سه سال اخیر به صورت جدی پیگیری می‎شود می‎خواهیم یک نظام اداری چابک و چالاک داشته باشیم و تا آنجا که امکان دارد بر اساس قانون، دولت تصدی‎گری‎اش کمتر و واگذاری‎اش در امور بیشتر شود.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه پنجم توسعه، قرار است که 70 درصد خدمات‎دهی به مردم الکترونیکی شود که این برنامه یکی از گام‎های ارزشمند است.

استاندار گلستان تاکید کرد: تا پایان برنامه پنجم توسعه مردم باید صددرصد پرونده سلامت الکترونیکی و کارت ملی هوشمند داشته باشند و 20 درصد تجارت داخلی نیز باید اینترنتی انجام شود که تمام استان‎ها برای رسیدن به این مهم جهش گرفته‌اند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول