اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

انقلاب گفتمان جدیدی را بر اساس ارزش‌های اسلامی ایجاد کرد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی با کرامت‌بخشی با انسان گفتمان جدیدی را در کشور و جهان بر اساس ارزش‌های اسلامی ایجاد کرد.

انقلاب گفتمان جدیدی را بر اساس ارزش‌های اسلامی ایجاد کرد

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ثمره پیروزی انقلاب اسلامی به هم ریختن معادلات حاکم بر جهان بود.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی وابستگی به شرق و غرب با شعار نه غربی و نه شرقی جمهوری اسلامی به طور کلی از بین رفت، افزود: انقلاب اسلامی با کرامت بخشی با انسان گفتمان جدیدی را در کشور بر اساس ارزش‌های اسلامی ایجاد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: در حال حاضر گفتمان انقلاب در دنیا جا افتاده چراکه هزینه‌های زیادی برای جاری شدن گفتمان انقلاب داده شده است.

وی با اشاره به اینکه موانع و مشکلات پیش‌روی انقلاب با تقدیم شهدای زیادی از پیش پا برداشته شده است، افزود: با حضور مردم در صحنه همواره این مشکلات پشت سر گذاشته شده و نظام در حال حاضر به درخت تنومندی برای نظام تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام معبودی تصریح کرد: استقامت و مقاومت مردم در عرصه‌های مختلف موجب بالندگی نظام شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همچون مولودی است که باید از مولود به خوبی پشتیبانی کرد، خاطرنشان کرد: باید به نحو مطلوبی از این نوزاد مراقبت کرد تا آفتی متوجه آن نشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه 22 بهمن هر سال تزریق خون تازه‌ای در عناصر و ارکان انقلاب محسوب می‌شود، یادآور شد: حضور مردم همواره موجب اقتدار و قوت نظام و خنثی‌شدن حیله‌های پلید و ناجوانمردانه دشمنان شده است.

وی بیان کرد: مردم در 22 بهمن سال جاری نیز همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده در راستای دفاع از انقلاب به میدان آماده و با حضور حداکثری اقتدار نظام را به نمایش می‌گذارند.

معبودی خاطرنشان کرد: مردم استان زنجان در 22 بهمن سال جاری نیز با مشت‌های گره کرده در راهپیمایی حضور یافته و ثابت می‌کنند، از راهی که انتخاب کرده‌اند، پشیمان نیستند.

وی با بیان اینکه مردم همواره در صحنه های دفاع از نظام حضور یافته‌اند، افزود: در طی 33 سال گذشته هر جا به حضور مردم نیاز بوده است مردم با درایت و آگاهی حضور یافته و قدرت خود را به نمایش گذاشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن با توجه به موقعیت جهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این راهپیمایی مایه امیدی برای ملت‌های مظلوم منطقه محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طی 33 سال گذشته راهپیمایی 22 بهمن ماه همواره نشانی از پیوند عمیق و ریشه‌دار مردم با ولایت و اعتماد آنها به نظام داشته است.

معبودی یادآور شد: حضور مردم در صحنه همواره نشان مردم سالاری دینی بوده و تبلوری از بصیرت و آگاهی مردم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن نماد و نشانی از مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار است، یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان در جلوگیری از این حرکت عقیم ماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی تاکید کرد و افزود: حضور آگاهانه مردم در انقلاب تاثیرگذار بوده و موجب رشد و بالندگی آن شده است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول