اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 4 میلیارد ریال اعتبار

معابر و خیابان‌های راور بهسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار راور گفت: با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال کار اصلاح و بهسازی معابر شهر راور و آسفالت آن برای رفاه حال مسافران نوروزی صورت می‌گیرد.

معابر و خیابان‌های راور بهسازی می‌شود

مالک اژدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: 3 هزار و 800 متر جدول‌گذاری در ورودی و خروجی شهر راور، بلوار اربعین و بلوار شهید کاربخش با هزینه‌ای بالغ بر 760 میلیون ریال اصلاح و بهسازی شد.

وی از آغاز آسفالت تعدادی از معابر شهر راور با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 300 میلیون ریال خبر داد و افزود: تا قبل از فرا رسیدن سال نو بهسازی و آسفالت معابر تعیین شده به منظور رفاه حال مسافران نوروزی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

* بهره‌برداری از 2 طرح در راور

فرماندار راور صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از دو طرح در این شهرستان اظهار داشت: بهره‌برداری از دو باب ساختمان دهیاری حجت‌آباد و کهنوج از توابع بخش مرکزی راور آغاز شد.

محمدرضا شریفی به خبرنگار فارس گفت: این دو باب ساختمان دهیاری با زیربنای 130 مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر 440 میلیون ریال از اعتبارات استانی و خودیاری اهالی و دهیاری روستاها احداث شده است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول