اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع خیران سلامت کشور خبر داد

کمک 920 میلیارد تومانی خیران سلامت برای ارتقای تجهیزات پزشکی

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع خیران سلامت کشور گفت: خیران کشور از ابتدای تأسیس تاکنون 920 میلیارد تومان برای ساخت درمانگاه و ارتقای تجهیزات پزشکی به مجمع خیران سلامت کمک کرده‌اند.

کمک 920 میلیارد تومانی خیران سلامت برای ارتقای تجهیزات پزشکی

سیدرضا نیری در حاشیه مراسم تشکیل مجمع خیران سلامت نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: دو سال بیشتر از عمر این مجمع در کشور نمی‌گذرد و تاکنون مبنای منابع مالی این مجموعه خیریه، ظرفیت‌های موجود در بین مردم برای حل مشکل سلامت و درمان است.

نیری اظهار داشت: دولت یکسری وظایف در حوزه سلامت دارد و مجمع خیران به عنوان حامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خدمت به مردم نیازمند وارد عمل شده است.

وی گفت: تأسیس این مجموعه به پیشنهاد و تاکید مقام معظم رهبری بوده است و تاکنون نیز استقبال و کمک خوبی از سوی خیران برای مسئله درمان بیماران و ساخت بیمارستان، درمانگاه و خانه بهداشت به عمل آمده است.

رئیس اسبق کمیته امداد امام خمینی اظهار داشت: موانع خاصی در مسیر فعالیت‌های مجمع خیران سلامت، نبوده است و فقط بعضی از قوانین و مسائل اداری موجود، سرعت کارها و پروژه‌ها را کند می‌کند.

نیری گفت: برای حل این مشکل نیز در استان‌ها تفاهمات خوبی با روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کل کشور داشته‌ایم که این مشکلات به راحتی حل می‌شود.

دبیر مجمع خیران سلامت کشور بیشترین مشکلات موجود را در تهران عنوان کرد و گفت: در این شهر نیز به دلیل حجم بالای کارها برای مجوز گرفتن‌ها مشکل داریم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول