اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری ستاد دهه فجر شهرستان گرگان

امامزاده عبدالله گرگان، شب 22 بهمن نورافشانی می‎شود

خبرگزاری فارس: همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان، شب 22 بهمن نورافشانی می‌شود.

امامزاده عبدالله گرگان، شب 22 بهمن نورافشانی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان، مردم ولایتمدار این شهرستان، پیروزی انقلاب را جشن می‎گیرند.

مراسم گرامیداشت 22 بهمن به منظور ترویج و گسترش معارف و ارزش‎های انقلاب اسلامی ایران با همکاری ستاد دهه فجر شهرستان گرگان اجرا می‎شود که نورافشانی این مراسم نیز به همت سپاه و بسیج استان خواهد بود که برای ایام، برنامه‎های شاد و متنوعی نیز تدارک دیده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از مردم خواست تا برای باشکوه‎تر برگزار شدن این مراسم حضور منسجمی در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان داشته باشند.

حجت‎الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری اظهار داشت: مردم ولایی گرگان بار دیگر هم‎پای دیگر مردمان ایران اسلامی، یقینا حماسه‎ای ماندگار را در برگزاری دو مشارکت سیاسی تا پایان سال، از خود به نمایش خواهند گذاشت و ماه پرخاطره بهمن 1357 را در فصل سرما به مشام وفاداران انقلاب اسلامی خواهند رسانید.

وی بیان داشت: دهه فجر باید همانند محرم برگزار شود چرا که سرآغاز دهه فجر نهضت عاشوراست و بنای ما نیز باید بر این مبنا قرار بگیرد تا برگزاری چنین مراسماتی مردمی باشد گر چه دستگاه‎های اجرایی نیز باید پای‎کار باشند که به لطف خدا این همت از سوی عوامل صورت گرفته و ستاد دهه فجر با 22 کمیته استانی و 17 کمیته شهرستانی در این ایام فعالیت می‎کنند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول