اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر:

شهرداری شوشتر 67 میلیارد ریال به تامین اجتماعی بدهکار است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر شوشتر از وجود بدهی 67 میلیارد ریالی شهرداری شوشتر به تامین اجتماعی خبر داد و گفت: بخش اعظم این بدهی به دلیل تعویق در پرداخت است.

شهرداری شوشتر 67 میلیارد ریال به تامین اجتماعی بدهکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده عصر امروز در جلسه شورای اداری شوشتر اظهار داشت: شهرداری شوشتر بدهی‌های بسیار زیادی دارد که یکی از طلبکاران شهرداری شوشتر تامین اجتماعی است که بیش از 67 میلیارد ریال از این نهاد طلب دارد.

وی با اشاره به اینکه این بدهی به سال‌های گذشته مربوط است، خاطر نشان کرد: این بدهی به سال‌های گذشته مربوط است و بیشتر به دلیل عدم پرداخت به جریمه و دیر کرد پرداخت طلب این سازمان اختصاص دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر مشکلات بسیار زیادی دارد، تاکید کرد: شهرداری شوشتر برای پرداخت حقوق ماهانه خود مشکلات زیادی دارد و همه دستگاه‌های اجرایی باید برای رفع مشکلات با این سازمان همکاری کنند.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه خدمات‌رسانی به مردم نیازمند در اختیار داشتن اعتبار ویژه است، افزود: برای خدمات رسانی به مردم نیازمند اعتبار هستیم و باید به نهاد شهرداری و پروژه‌های عمران شهری توجه خاص شود.

وی با تاکید بر اینکه در سال‌جاری به شهرداری شوشتر اعتبارات خوبی اختصاص داده شده است، تاکید کرد: در سال‌جاری اعتبارات ویژه‌ای در اختیار شهرداری شوشتر قرار گرفت ولی این اعتبارات کافی نیست و باید افزایش یابد.

رئیس شورای شهر شوشتر با اشاره به اینکه یکی از مشکلات موجود در سطح شهر شوشتر نبود آسفالت است، تاکید کرد: نبود آسفالت سالم در سطح شهر شوشتر نارضایتی بسیار زیادی ایجاد کرده است و به این دلیل باید کوشید تا این مشکلات در اسرع وقت برطرف شود.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه شهرداری شوشتر نیازمند توجه ویژه در بخش آسفالت است، افزود: در شرایط کنونی با آزاد شدن قیمت قیر قیمت تمام شده آسفالت از هر تن80 هزار تومان به هر تن 700 هزار تومان افزایش می‌یابد و به این دلیل باید برای رفع نیاز شهرداری در این بخش تلاشی مضاعف کرد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول