اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستگیری سارقان خودرو در کرج

خبرگزاری فارس: با سرعت عمل مأموران انتظامی ‌کرج سارقانی که اقدام به سرقت خودرو و وسایل خودرو در سطح این شهرستان می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند‌.

دستگیری سارقان خودرو در کرج

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، مأموران گشت کلانتری 13 شهید باهنر جهانشهر کرج در حال گشت‌زنی بودند که ناگهان زنی با حالت  بسیار مضطرب و پریشان به آنها مراجعه و اظهار داشت که دقایقی پیش جهت خرید به بازار مهستان آمدم و اتومبیلم را در اطراف بازار پارک کردم که پس از مراجعه متوجه شدم خودرو در محل پارک شده نمی‌باشد.

مأموران کلانتری با توجه به اظهارات شاکی بلافاصله به گشت‌زنی در اطراف بازار پرداخته و با اجرای طرح مهار در خیابان‌ها و خروجی‌های اطراف محل سرقت پرداختند که در نهایت پس از دقایقی خودرو مورد نظر را که سارقان نیز در داخل آن نشسته بودند در یکی از خیابان‌ها مشاهده کردند .

مأموران با مشاهده خودرو سرقتی به سمت آن رفتند که در این حین سارقان با مشاهده مأموران قصد فرار داشتند که با سرعت عمل مأموران دستگیر و به کلانتری منتقل شدند .

سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های مأموران به سرقت از خودرو و داخل خودرو در سطح شهرستان کرج اعتراف کرده و از آنها 4 عدد کارت سوخت خودرو، یک قبضه چاقو، 3 عدد ریموت، پیچ گوشتی و مقادیری وجه نقد کشف و ضبط شد .

گفتنی است، تاکنون 4 نفر از مال‌باختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مال‌باختگان ادامه دارد و هم‌چنین متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول