اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت خاخام داوید وایس از جنایات رژیم صهیونیستی

رسانه‌های غربی تصویری ‌متفاوت از ‌ایران انعکاس می‌دهند / صهیونیست‌ها عامل کشتارهای امروز جهان هستند

خبرگزاری فارس: خاخام داوید وایس از فعالان جنبش وال‌استریت ‌گفت:‌ رسانه‌های غربی تصویری کاملاً ‌متفاوت از ‌ایران انعکاس می‌دهند.

رسانه‌های غربی تصویری ‌متفاوت از ‌ایران انعکاس می‌دهند / صهیونیست‌ها عامل کشتارهای امروز جهان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین خاخام داوید ‌وایس‌ یکی از فعالان سیاسی در جنبش وال‌استریت در جمع اصحاب رسانه استان قزوین با بیان اینکه صهیونیسم از یهودیت جداست بیان کرد: دین ما دینی است که در آن به صلح و دوستی دعوت شده است و چنین دینی چیزی به نام صهیونیسم را نخواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه موسی (ع) ما یهودیان را به اطاعت از خداوند و تابعیت محض از او فرا می‌خواند اظهار کرد: امروز صهیونیسم تلاش دارد تا خود را با یهود پیوند دهد، اما همه ما می‌دانیم که عقاید صهیونیستی در مقابل دین یهود قرار دارد.

خاخام وایس ادامه داد: اعتقادات امروز صهیونیسم بر پایه ماتریالیسم و ماده‌گرایی قرار گرفته است، به طوری‌که خداوند را از دایره حذف می‌کنند و هر انسانی با هر نوع منطقی به این باور خواهد رسید که دین یهودیت چیزی نیست که صهیونیسم می‌گوید.

* به دستور دین یهود اجازه داشتن حکومت نداریم

این فعال جنبش وال‌استریت در ادامه تشریح کرد: صهیونیست‌ها با استفاده از برخی کتاب‌ها و علائم یهودیت سعی دارند که با دلایل غیر منطقی خود را به فلسطین نسبت دهند و این سرزمین را غصب کنند در حالی که یکی از فرمایشات اکید دین ما و کتاب‌های مقدس ما بر این پایه استوار است که ما یهودها اجازه نداریم حتی به اندازه یک اینچ حتی از سرزمین‌های خالی از سکنه به عنوان سرزمین یهود داشته باشیم.‌

* وحشی‌گری صهیونیست‌ها در دین یهود مقبول نیست

‌وایس توضیح داد: امروز صهیونیسم که تنها 130 سال عمر دارد با نام یهود در جهان جنایت می‌کند، انسان‌ها را می‌کشد و در پی یک وجب از خاک سرزمین‌ها مردم را نابود می‌کند.

* صهیونیسم نقطه شروع رود خون در جهان است

خاخام وایس گفت: صهیونیسم نقطه شروع رود خونی است که امروز در جهان به راه افتاده است.

وی بیان کرد: ما به هیچ وجه با صهیونیسم همراه نیستیم و اعتقاد راسخ بر دشمنی با این دین گریزان داریم که یهود را به شکل دلخواه خود تحریف کرده‌اند.

این فعال جنبش وال‌استریت گفت: امروز ریشه تمام کشت و کشتارها و جنایاتی که در جهان اتفاق می‌افتد به صهیونست برمی‌گردد.

خاخام وایس ادامه داد: اما ما باید با وحدت در مقابل این جنایتکار خونخوار بایستیم و به همه بگوییم که صهیونیست از یهودیت جداست و باید نابود شود.

* ایران متفاوت با چیزی است که رسانه‌های غرب می‌گویند

وی در بخشی از سخنان خود با ابراز خرسندی از حضور در ایران بیان کرد: امروز کشورهای غربی تصویری کاملاً متفاوت از ایران به مردم ارائه می‌دهند به طور مثال رهبر بزرگ ایران در جمعه گذشته اظهار کرد که "ما با همه دشمنان صهیونیست همراهیم" اما رسانه‌های غربی آن را با "تمام یهودیان را بکشید" انعکاس دادند که این موضوعات ممکن است موجب بدبینی مردم جهان نسبت به ایران بشود.

خاخام وایس در خاتمه تصریح کرد: امروز من با ایران به مفهوم واقعی آشنا شدم و می‌دانم تصویری که رسانه‌های غربی از ایران ارائه می‌دهند کاملاً متفاوت از وجود ایران و ایرانی است.

انتهای پیام/ش10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول