اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‏الله دهه فجر

60 طرح راه‏سازی در تهران بهره‏برداری شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از بهره‏برداری 60 طرح راه‏سازی در مناطق مختلف این استان هم‏زمان با ایام‏الله دهه فجر خبر داد.

60 طرح راه‏سازی در تهران بهره‏برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، فریبرز واحدی عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران، در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت‏های غیور مردان و شیر زنانی است که با رهبری امام راحل عظیم‏الشان (ره) برای دستیابی به آزادی و اسلام تلاش کردند.

وی ادامه داد: در آن روزهای خون و حماسه اگر دلیر مردی جوانان این مرز و بوم اسلامی نبود، شاید هیچ‏گاه سایه سیطره آمریکای جهان‏خوار از این کشور رخت بر نمی‏بست.

واحدی اضافه کرد: امروز نیز باید با تبعیت از منویات مقام عظمای ولایت همچنان در مسیر پیشرفت و توسعه عادلانه و همه‏جانبه پیش برویم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران پیرامون طرح های‏ افتتاح شده در دهه مبارک فجر امسال خاطرنشان کرد: ایران اسلامی هر ساله برای نکوداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد افتتاح و بهره‏برداری از طرح‏های عمرانی و خدماتی متعددی است.

وی ادامه داد: امسال نیز همچون سنوات گذشته مجموعه خدوم و ولایی اداره‏کل راه استان تهران در تلاشی جهادگونه افتتاح، کلنگ‏زنی و راه‏اندازی نزدیک به 60 پروژه راه‏سازی، ایمن‏سازی و راهداری را انجام داد.

واحدی اضافه کرد: 34 پروژه در بخش راه روستایی، هشت پروژه در بخش راهداری و نگهداری ابنیه راه و 17 پروژه در خصوص مباحث راه‏سازی به بهره‏برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران پیرامون اعتبارات اختصاصی به این طرح‏های راه‏سازی خاطرنشان کرد: برای به ثمر نشتن این 60 طرح، اعتباری بالغ بر 47 میلیارد تومان صرف شده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول