اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار الوند خبر داد

راه‌اندازی بانک اطلاعات نخبگان الوند

خبرگزاری فارس: شهردار الوند از راه‌اندازی بانک اطلاعات جامع نخبگان شهرستان الوند خبر داد.

راه‌اندازی بانک اطلاعات نخبگان الوند

به گزارش خبرگزاری فارس از الوند سعید آگشته در نخستین همایش فرهیختگان شهرستان البرز با بیان اینکه بانک اطلاعات نخبگان شهر الوند ایجاد می‌شود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بسیار در مورد نخبه و نخبه‌پروری تأکید داشته‌اند که علت این مهم، مسائل روز دنیا و سیاست‌هایی است که استکبار دارد و می‌خواهد تحریم‌ها را به اجرا در آورد.

وی با اشاره به تعریف نخبه‌پروری، بیان کرد: تعریف مقام معظم رهبری از نخبه‌پروری این است که نخبه کسی است که در حوزه‌های مختلف علمی و سیاسی اجتماعی فعالیت داشته، یعنی در تمام ابعاد در پیش رو بردن اهداف عالی و توسعه‌ای کشور نقش داشته و کارها را تسریع بخشد و ما هم به تبعیت از مقام معظم رهبری و در سایه منویات ایشان با پرداختن به نخبه‌پروری هم قسم شده‌ایم برای توسعه کشور.

شهردار قزوین ادامه داد: امروز بعد از 33 سال از پیروزی انقلاب شاهد رشد و توسعه اقتصادی و سیاسی کشور عزیزمان هستیم، کشوری می‌تواند در مقابل استکبار بایستد که از توسعه علمی و اقتصادی برخوردار باشد لذا با این دید و نگرش مجموعه شهری تصمیم گرفتند که نخبگان شهر را در موارد و ابعاد مختلف معرفی کنند.

آگشته خاطر نشان کرد: نخبگی و نخبه‌پروری در قرن 19 تبدیل به یک سیاست شد و پیام نخستین همایش نخبگان البرز این است که دشمنان بدانند در شهری که 100 هزار نفر جمعیت دارد، نخبگان زیادی از جمله قاضی نمونه کشوری، قاری بین‌المللی، مخترع بین‌المللی، ورزشکار ملی‌پوش تابع ولایت مشتی هستند از نمونه خروارها که بخشی از آنان امروز با افتخار در این همایش حضور داشته و تجلیل می‌شوند.

وی یادآور کرد: آنها فقط نخبگان این شهر نیستند لذا مرز نخبگی در دنیا ادامه دارد و ما هم امید آن داریم تا بتوانیم با ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع از نخبگان، اطلاعات خوبی از نخبگان شهر داشته باشیم تا بتوانیم در راستای صحبت‌های مقام معظم رهبری که می‌فرمایند، آینده تحولات اجتماعی باید توسط نخبگان کشور رقم بخورد و مدیرانی شایسته برای مدیریت کشور بسازیم.

در پایان این مراسم جوایزی به برگزیدگان این همایش در بخش‌های صنعت، کارآفرین نمونه، مبتکر و مخترع، قهرمان کشور، قضات نمونه، بسیج، پلیس، کارمندان و کارگران نمونه شهرداری اهدا شد.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول