اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات کردستان خبر داد

برگزاری 2600 نفر ساعت دوره آموزشی انتخابات در کردستان

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات استان کردستان از برگزاری بیش از 2 هزار و 600 نفر ساعت دوره‌های آموزشی ویژه انتخابات در این استان خبر داد.

برگزاری 2600 نفر ساعت دوره آموزشی انتخابات در کردستان

منصور کیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این دوره‌های آموزشی به منظور ارتقای سطح کارآیی مسئولان برگزاری انتخابات و آشنایی آنان با قوانین و مقررات انتخابات برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این دوره‌ها بیش از 600 نفر از کارشناسان انتخابات، کارشناسان IT ویژه انتخابات، فرمانداران و بخشداران و اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات در شهرستان‌های تابعه استان حضور داشتند.

به گفته مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات استان کردستان، دوره‌های مذکور به دو صورت حضوری و غیرحضوری و توسط مرکز آموزش و پژوهش استانداری کردستان از زمان نواخته شدن زنگ انتخابات در استان برگزار شده است.

کیانی در ادامه به محتوای این دوره‌های آموزشی اشاره کرد و افزود: آشنایی با امور انتخابات، آموزش کاربردی سیستم‌های اتوماسیون و فرآیندهای انتخابات، مدیریت اجرایی در انتخابات، آموزش کاربردی ثبت‌نام الکترونیکی داوطلبان، آموزش جامع انتخابات و حفاظت و امنیت در انتخابات ویژه فرمانداران، بخشداران و کارشناسان IT  از مهم‌ترین سرفصل‌های ارائه شده در این دوره‌های آموزشی بوده است.

وی در پایان با بیان اینکه برای اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات در شهرستان‌های تابعه استان نیز دوره‌های آموزشی مختلف برگزار شده است، تصریح کرد: آشنایی با قوانین و مقررات برگزاری انتخابات، آشنایی با برگزاری انتخابات به شیوه رایانه‌ای، آشنایی با آیین‌نامه‌های اجرایی و فرم‌های انتخابات و آموزش اصول کلی حفاظت اسناد و گفتار و تخلیه تلفنی از جمله دوره‌های آموزشی برگزار شده برای آنان بوده است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول