اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کامیاران خبر داد

دستگیری سارقان سیم برق در کامیاران

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کامیاران از انهدام باند سارقان سیم برق و دستگیری سه نفر سارق در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان سیم برق در کامیاران

هادی رفیعی‌کیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم برق در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی این شهرستان قرار گرفت و در این راستا گشت‌های محسوس و نامحسوس فعال شدند.

وی خاطر نشان کرد: با اقدامات صورت گرفته سرانجام عوامل گشت کلانتری 11 این شهرستان در حین گشت‌زنی به سه نفر که در حال پرسه زدن در اطراف تیرهای برق بودند مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی کامیاران خاطر نشان کرد: افراد مذکور به محض مواجه شدن با ماموران اقدام به فرار کردند.

رفیعی‌کیا با بیان اینکه با تلاش ماموران هر سه نفر با هویت معلوم دستگیر شدند، تصریح کرد: این افراد در کلانتری با استفاده از شگردهای پلیسی و مواجهه حضوری با یکدیگر لب به اعتراف گشودند.

وی به اعتراف متهمان مبنی بر تشکیل یک باند به منظور سرقت سیم برق در شهرستان کامیاران اشاره کرد و افزود: با اعتراف متهمان اشخاص مالخر نیز شناسایی شده و اقدامات لازم برای دستگیری آنان ادامه دارد.

* سرقت 1350 متر سیم برق در کامیاران

فرمانده انتظامی کامیاران با بیان اینکه در خودرو توقیف شده متهمان توسط نیروهای انتظامی کامیاران یک عدد قیچی بزرگ و یک عدد میلگرد کشف و ضبط شده است، افزود: سارقان به سرقت یک‌هزار و 350 متر سیم برق در این شهرستان اعتراف کردند.

رفیعی‌کیا در پایان خاطر نشان کرد: بعد از بازجویی و تشکیل پرونده متهمان تحویل مرجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول