اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان خواستار شد

استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کشاورزی در کردستان

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های کشاورزی منطقه با استفاده از نیروهای متخصص استان زمینه تحولی عظیم در کردستان را فراهم می‌کند.

استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کشاورزی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج علیرضا شهبازی صبح امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اظهار داشت: تلاش در راستای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بخش کشاورزی امری ضروری و باید توسط مدیران و مسئولین این بخش به صورت ویژه در سطح استان مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح عظیم توسعه کشاورزی در کشور و به تبع آن در استان کردستان زمینه استفاده از ظرفیت‌های بالقوه خدادادی منطقه را فراهم و شکوفایی اقتصادی استان را به دنبال دارد.

استاندار کردستان به اجرای موفق طرح مسکن مهر در کشور در دوران دولت نهم و دهم  اشاره کرد و افزود: بطور قطع تحرک در بخش کشاورزی و استفاده از توان بالای کشور در این حوزه نیز به یکی از افتخارات دولت در آینده مبدل خواهد شد.

شهبازی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز اجرای این طرح کشوری از طریق صندوق توسعه ملی تامین می‌شود، تصریح کرد: انتظار داریم مسئولان و مدیران اجرایی استان فراتر از دستورالعمل‌های جاری و به‌عنوان یک وظیفه شرعی، ملی و انسانی و البته در چارچوب قانون، به اجرای هر چه موفق‌تر این طرح ملی کمک کنند.

وی در پایان بر لزوم توجیه فرمانداران، بخشداران و روسای سازمان جهاد کشاورزی شهرستان‌های تابعه و تمامی فعالان امور کشاورزی استان به منظور اجرای موفق این طرح تاکید کرد و افزود: اعتبارات بسیار مناسبی در سطح ملی به منظور تحول در حوزه کشاورزی استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول