اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با فارس:

مردم گدایی فتنه‌گران از آل‌سعود را بی‌پاسخ نمی‌گذارند

خبرگزاری فارس: نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به برگزاری جشنواره الجنادریه و گدایی فتنه‌گران از رژیم سعودی، با بیان اینکه مردم گدایی فتنه‌گران از آل‌سعود را بی‌پاسخ نمی‌گذارند، از مسئولان امنیتی خواست که موضوع استرداد نوری‌زاده را پیگیری کنند.

مردم گدایی فتنه‌گران از آل‌سعود را بی‌پاسخ نمی‌گذارند

اسماعیل کوثری نائب ‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ اظهار کرد: اخیراً جشنواره‌ای در عربستان سعودی با عنوان میراث فرهنگی‌ (الجنادریه) برگزار شد که در آن افرادی از جریان ضد انقلاب خارج‌نشین همانند علیرضا نوری‌زاده که برای همه مردم ایران وابستگی و خودفروختگی‌ وی روشن است، به همراه فرد دیگری از فتنه‌گران حضور پیدا کردند.

وی افزود: این افراد در این جشنواره به گدایی از امیران و مسئولان سیاسی عربستان اقدام کرده و رقم قابل توجهی کمک جمع‌آوری کرده‌اند تا بتوانند به ظاهر با این پول‌ها به خواسته‌های سیاسی خود برسند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: واقعیت این است که این افراد باید بدانند که در مقابل نظامی که وابسته به اسرائیل و آمریکا است و در مقابل مسئولان سیاسی عربستان سعودی که وابسته به اشغالگران قدس هستند، خود را ذلیل و خوار کرده‌اند.

کوثری اضافه کرد: این ضدانقلاب‌های فراری در مقابل کسانی سر خم کرده‌اند که امروز در کشورهای مختلف از جمله بحرین، یمن و سوریه به جان مردم افتاده و ملت‌های مظلوم این کشورها را قتل‌ عام می‌کنند.

وی ادامه داد: "نوری‌زاده و دیگر ضدانقلاب‌های فراری باید بدانند که مردم ایران با شناخت بیشتری که از این افراد پیدا می‌کنند، برای مقابله با این جریان مصمم‌تر می‌شوند."

کوثری همچنین خاطرنشان کرد: از مسئولان امنیتی می‌خواهیم که توجه بیشتری داشته و این عناصر سست و ضدانقلاب را که از رژیم سعودی گدایی کرده‌اند، از طریق مجامع بین‌المللی همچون اینترپل مسترد و سپس محاکمه کنند تا اینقدر باعث ذلت و خواری ملت ایران نشوند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی در پایان تأکید کرد: همگان در آینده خواهند دید که ملت ایران در مقابل همه این گدایی‌های ضدانقلاب فراری چگونه محکمتر از فتنه 88 با فتنه‌گران برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول