اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری گرگان:

98 درصد راستی‎آزمایی اشتغال گرگان مثبت بوده است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان گرگان گفت: 98 درصد راستی‎آزمایی اشتغال دستگاه‎های اجرایی در گرگان مثبت بوده است.

98 درصد راستی‎آزمایی اشتغال گرگان مثبت بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سلیمان توشنی بعد از ظهر امروز در یازدهمین جلسه اشتغال شهرستان گرگان که در فرمانداری گرگان برگزار شد، اظهار داشت: تا بهمن‎ ماه سال‎ جاری صد درصد اشتغال تعهد شده، محقق شد که اکنون این میزان از مرز صددرصد گذشته و اگر بخواهیم مشاغل خانگی را هم اضافه کنیم چیزی حدود 140 تا 150 درصد تعهد اشتغال توسط دستگاه‎ها فراهم شده است.

وی با بیان اینکه حدود 60 درصد دستگاه‎های دولتی در ستاد اشتغال شهرستان عضو هستند، اذعان کرد: سهمیه اشتغال شهرستان گرگان 15 هزار و 196 نفر بوده که حدود 10 هزار شغل در بخش مسکن و حدود 5 هزار و 196 نفر در بخش غیرمسکن بوده که در بخش مسکن 10 هزار و 188 نفر و در بخش غیرمسکن 5 هزار و 800 نفر اشتغال تحقق یافته است.

معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرمانداری گرگان تصریح کرد: تعداد 4 هزار و 388 متقاضی پرونده مشاغل خانگی از طریق دستگاه‎های اجرایی تشکیل پرونده داده و برای اخذ تسهیلات به بانک‎ها معرفی و بانک‎های عامل نیز تاکنون حدود 60 درصد تسهیلات مشاغل خانگی را پرداخت کرده‎اند.

توشنی اضافه کرد: 40 درصد تعهد اشتغال، باید ظرف یک تا دو هفته آینده توسط دستگاه‎ها اجرایی شود که حدود 19 هزار و 582 نفر شغل در شهرستان گرگان ایجاد می‎شود.

وی از مدیران عامل بانک‎ها خواست تا در پرداخت تسهیلات خانگی سرعت عمل به خرج دهند و کمترین تشریفات را نسبت به مراجعه‎کنندگان این بخش داشته باشند.

معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرمانداری گرگان ادامه داد: بیشترین اشتغال ایجاد شده در دستگاه‎های راه و ترابری، اداره کل بهزیستی، اداره کل زندان‎ها، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

توشنی به کمترین میزان اشتغال توسط دستگاه‎ها اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور گرگان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، صدا و سیما و ثبت اسناد و املاک گرگان کمترین میزان اشتغال را در بین دستگاه‎ها داشته‎اند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول