اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

جریان انحرافی به دنبال تشکیل مجلس ضد اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: جریان انحرافی می‌خواهند مجلس ضد اسلامی تشکیل دهند و در این راه استفاده از نمادهای مقدس شیعی را انتخاب کرده‌اند .

جریان انحرافی به دنبال تشکیل مجلس ضد اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت الاسلام محمد محمدی عصر امروز در نشست با مردم شهر کاکی با تقدیر از حضور گسترده مردم این بخش در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: این نظام بر پایه شما مردم شکل گرفت و این سرمایه عظیم امام و امّت پشتوانه عظیم این انقلاب است.

امام جمعه کاکی افزود: انقلاب اسلامی ایران به برکت شما مردم امروز روبه رشد و ترقی است و عده‌ای نمی‌توانند این همه توسعه و پیشرفت نظام مقدس ما را ببینند و آنچه امروز حائز اهمیت است مسئله انتخابات پیشرو است که نسبت به تمامی انتخابات گذشته متفاوت است.

وی ادامه داد: دشمن حربه‌ها و شیوه‌های مختلف در سطوح متفاوت برای اخلال در انتخابات طرح‌ریزی کرده که یکی از آنها بزرگنمایی اختلافات فکری و سیاسی است.

محمدی یادآورشد: امروزه شانتاژهای خبری دشمن تلاش می‌کند بین ارکان این نظام اختلاف نشان دهد آن‌ها می‌خواهند ایران اسلامی ما را به جنگ قدرت بین مسئولان متهم کنند و می‌خواهند بگویند مسئولانی که به تعبیر شهید بهشتی شیفته خدمت بودند امروز تشنه قدرت شده‌اند.

وی با اشاره به فتنه 88 گفت: عده‌ای از اصلاح‌طلبان معتقدند که فتنه هیچ نفعی برای آن‌ها نداشته و آنها در این اتفاقات سوخته و حذف شده‌اند‌ ولی عده‌ای دیگر در ادامه این حرکت فتنه تاکید دارند آن‌ها برای ادامه مسیر خود مهندسی ساختارشکنانه‌ای طراحی و سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

محمدی اضافه کرد: ما در این انتخابات چالش‌های اساسی داریم که مقام معظم رهبری در شهریور ماه عنوان داشتند که فتنه عظیم‌تری در راه است.

امام جمعه کاکی افزود: چالش اول از سمت آقای هاشمی و جریان انحرافی است آنها اصرار دارند که در جریان اصلاحات توابین نباید وجود داشته باشند و در ادامه مسیر ایجاد اغتشاش در انتخابات و در نهایت سقوط دولت در پایان راه را در دست اقدام دارند.

وی تصریح کرد: امروز بین سران اصلاحات برای انتخاب رهبر درگیری اتفاق افتاده ‌است و ایشان گفتند نحوه برخورد جریان فتنه در انتخابات اخیر به طور مستقیم وابسته به جریان انحرافی است.

وی ادامه داد: آن‌ها منتظرند که آیا جریان انحرافی تا آخر می‌تواند دولت را تسخیر کند یا خیر و آیا می‌توانند ابهّت رهبری و ولیّ فقیه را بشکنند و آنوقت جریان فتنه به اوج خود برگردد واگر جریان انحرافی موفق نبود آن زمان عده‌ای از اصلاح‌طلبان از راه غلط خود عذرخواهی می‌کنند.

وی افزود: امروز جریان انحرافی برای انتخابات کاندیدا دارد‌.

محمدی گفت: آنها می‌خواهند مجلس ضد اسلامی تشکیل دهند و در این راه استفاده از نمادهای مقدس شیعی را انتخاب کرده‌اند، امروز آنها هدف زنده کردن اصلاح‌طلبان و انجام فاجعه قرن یعنی حذف اسلام در سر می‌پرورانند و دکترین آنها از مناطق محروم شروع می‌شود و از روستاها به شهرها حرکت می‌کنند و با توزیع امکانات در روستاها می‌خواهند آغاز مسیر کنند و ما باید به سخنان رهبری که در یک خطبه هیمنه استکبار را در‌هم می‌شکند پناه برده و از وجود مبارک این قائد عظیم‌الشان برای جلوگیری از انحراف از مسیر حق استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: مسئولان باید ارتباطشان با مردم بیشتر کرده و خود را مدیون مردم بدانند.

در ادامه وی خواستار حل اختلاف شورای شهر و رفع بلاتکلیفی مردم شد.

امام جمعه کاکی از ساخت مهدیه و حوزه علمیه در این شهر خبر داد و افزود: ما به سه هکتار زمین در این زمینه نیاز داریم و تاکنون هم اقداماتی انجام شده است.

محمدی همچنین از تاسیس 2 مدرسه حوزوی در شهرکاکی خبر داد که در مقطع راهنمایی و دبیرستان دانش آموز می پذیرد و وابسته به حوزه علمیه است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول