اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی خبر داد

کشف 1745 کیلوگرم انواع مواد مخدر / دستگیری 84 قاچاقچی مواد مخدر در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: در 10 ماه گذشته امسال در استان یک‌هزار و 745 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 84 قاچاقچی و 5 هزار و 900 توزیع‌کننده مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

کشف 1745 کیلوگرم انواع مواد مخدر / دستگیری 84 قاچاقچی مواد مخدر در آذربایجان‌شرقی

مسعود خرم‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: پلیس استان موفق به متلاشی کردن سه باند توزیع مواد مخدر و کشف بیش از 240 کیلوگرم تریاک شد.

وی افزود: اعضای اصلی این شبکه و شاخه‌های فعال آن در افغانستان و سیستان و بلوچستان ایران دستگیر شده‌اند و هفت نفر از اعضای آن در این عملیات‌ها توسط پلیس استان دستگیر شد.

خرم‌نیا گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شد هر سه باند توزیع مواد مخدر را متلاشی و بیش از 240 کیلوگرم تریاک از آنان کشف کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در طول 10 ماه گذشته در استان یک‌هزار و 745 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد افزایش نشان می‌دهد.

خرم‌نیا افزود: در این مدت 84 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده و در مجموع 5 هزار و 900 نفر در رابطه با حمل و توزیع و مصرف مواد مخدر دستگیر شده و تعداد 4 هزار و 365 فقره تشکیل پرونده شده و تحویل مقامات قضایی شده است.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: پلیس استان در طول سال‌جاری تمام تلاش خود را در پاکسازی مناطق آلوده کرده است و آموزش‌های لازم به افراد مختلف در جامعه و گروه‌های در معرض خطر، نخستین اولویت پلیس بوده است.

وی با اشاره به 60 هزار فقره دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان انتظامی در خصوص پیشگیری و آموزش اظهار داشت: پاسخ به مطالبات مردمی وظیفه اصلی نیروی انتظامی است و تلاش و خدمت پلیس با رضایت‌مندی مردم معنا پیدا می‌کند و اثربخشی خدمات انتظامی با رضایت‌مندی عمومی ارتباط مستقیم دارد.

خرم‌نیا افزود: پلیس با تنظیم برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های خود، پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردمی را سرلوحه کار خود قرار داده و با شناسایی اولویت‌ها و ضرورت‌های انتظامی در راستای حل مشکلات شهروندان حرکت می‌کند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از همکاری‌های مردم قدردانی کرد و گفت: مردم خواهان اجرای اشد مجازات برای قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر هستند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول