اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فریاد "حی علی الجهاد" در سالگرد انقلاب بحرین

درگیری بین جوانان بحرینی و نیروهای سپر جزیره آغاز شد + فیلم

خبرگزاری فارس: جوانان بحرینی همزمان با تشدید تدابیر امنیتی در نقاط مختلف این کشور در مقابل نیروهای سپر جزیره مقاومت می‌کنند تا مانع از کشتار مردم شوند.

درگیری بین جوانان بحرینی و نیروهای سپر جزیره آغاز شد + فیلم

به گزارش مانیتورینگ فارس، مردم بحرین از ساعات ابتدایی صبح امروز در اولین سالگرد انقلاب این کشور آماده حرکت به سوی میدان شهدا(اللوءاللوء) می شوند و در مقابل منابع خبری گزارش داده‌اند که تدابیر امنیتی شدیدی  در اطراف این میدان و مسیرهای منتهی به اجرا درآمده است.

همچنین نیروهای امنیتی آل خلیفه با کمک ارتش عربستان با خودرهای زرهی در شهرهای مختلف حضور پیدا کرده‌اند و در سوی دیگر جوانان برای مقابله با نیروهای سرکوبگر با سلاح های دست ساز مقاومت می‌کنند.

مقاومت جوانان بحرینی در برابر نیروهای سپر جزیره

 

هزاران بحرینی در اولین سالگرد انقلاب 14 فوریه به سمت میدان اللؤلؤة (شهدا) به حرکت درآمدند تا با شرکت در تظاهراتی گسترده بر تداوم راه انقلاب تاکید کنند و این درحالی است که به جز پایتخت دیگر مناطق بحرین نیز صحنه اعتراض‌های مردمی علیه رژیم آل‌خلیفه است.

روز گذشته نیز در منطقه "السنابس" درگیری‌های شدیدی بین نیروهای امنیتی آل‌خلیفه که توسط نیروهای سعودی به شدت حمایت می‌شدند، با معترضان بحرینی به وقوع پیوست.

شاهدان عینی تاکید کرده اند که در این درگیری‌ها نیروهای آل‌خلیفه و سپر جزیره برای سرکوب معترضان بحرینی از گلوله‌های جنگی استفاده کردند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول