اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت

برگزاری مجمع عمومی خیرین کتابخانه‌ساز آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: نخستین مجمع عمومی انجمن خیرین کتابخانه‌ساز آذربایجان غربی با حضور مسئولان استانی و کشوری این انجمن در ارومیه برگزار شد.

برگزاری مجمع عمومی خیرین کتابخانه‌ساز آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مسلم میرزاپور نماینده انجمن خیرین کتابخانه ساز ایرانیان، پیش از ظهر امروز در این جلسه فرهنگ را ستون فقرات یک جامعه دانست و اظهار داشت: در معارف اسلامی انسان به عنوان موجودی والا و اشرف مخلوقات معرفی شده است.

وی افزود: فرهنگ کتاب و کتابخوانی در ایران اسلامی نسبت به جوامع غربی از وضعیت مطلوبی برخوردار نبوده و بایستی در این زمینه در بین مردم و به خصوص جوانان فرهنگ سازی شده و اقدامات بهتری انجام گیرد.

میرزاپور گفت: کار خیرین و به خصوص خیرین کتابخانه ساز امر مقدسی است چرا که در تغذیه روحی و فکری مردم تلاش می کنند.

در ادامه این جلسه آخوندیان، مدیرعامل انجمن خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ سازی در راستای ترویج کتابخوانی گفت: اساس و پایه هر کشور بستگی به فرهنگ آن دارد و بهترین وسیله برای گسترش فرهنگ عمومی استفاده از کتاب است.

وی ضمن ابراز امیدواری برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه، ابراز داشت: امید است با استعانت از الطاف الهی و تلاش و همت خیرین کتابخانه ساز در تمام نقاط میهن اسلامی شاهد پیشرفت روز افزون فرزندان این مرز و بوم در عرصه های مختلف علمی باشیم.

در پایان این جلسه انتخابات اعضای هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز آذربایجان غربی انجام و نفرات منتخب مشخص شدند.

در این انتخابات، آخوندیان با کسب 11 رای به عنوان مدیرعامل، ادیب نیا به عنوان رئیس هیئت مدیره و احمدزاده، ناظر، علیزاده، کاظمی و علی فیروز به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین مولایی و لطفی به عنوان اعضای علی البدل، حاجی سالم و رضایی به عنوان بازرس و کاظمی به عنوان منشی این انجمن معرفی شدند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول