اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح مرکز درمانی روستای گونمردی

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به 35 روستا در سیریک

خبرگزاری فارس: با افتتاح مرکز درمانی روستای گونمردی از توابع سیریک 35 روستا از خدمات بهداشتی و درمانی این درمانگاه بهره‌مند می‌شوند.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به 35 روستا در سیریک

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، فرماندار این شهرستان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح این درمانگاه گفت: بهره‌برداری از درمانگاه خیری دهستان بیابان در  روستای گونمردی باعث خوشحالی مردم و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به  35 روستا و دو هزار خانوار دهستان شده است.

احمد شبانی افزود: احداث و راه‌اندازی این درمانگاه برای مردم دهستان بیابان علاوه بر تسهیل ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی، کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب، کم شدن بار ترافیکی مرکز درمانی شهر سیریک، سهولت در استفاده از خدمات بهداشتی درمانی را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه فراهم آوردن خدمات بهداشتی برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت مردم از اهمیت فراوانی برخوردار است، اظهار داشت: این درمانگاه در زمینی به مساحت شش هزار و 300 متر مربع  با زیر بنای 360 متر، دارای سه باب خانه پزشک و ماما و اتاق سرایداری و نگهبانی است.

فرماندار سیریک اضافه کرد: در این درمانگاه بخش‌های  مادر و کودک، واحد بیماری‌ها، تزریقات، مطب دکتر، ماما، آزمایشگاه و داروخانه با شش پرسنل مشغول ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم دهستان بیابان شهرستان بندر سیریک هستند.

وی ابراز داشت: برای ساخت و راه اندازی این درمانگاه که با مشارکت خیرین بنا شده مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه شده است.

این مسئول تصریح کرد: تا قبل از راه اندازی این درمانگاه در دهستان بیابان، مردم روستاهای اطراف باید برای کوچکترین درمان و مداوای پزشکی مسافت حداقل 30 کیلومتری تا مرکز درمانگاه شهر سیریک را طی می‌کردند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول