اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار قم

میزخدمت اداره کل بیمه خدمات درمانی قم آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم میز خدمت اداره کل بیمه خدمات درمانی استان قم آغاز به کار کرد.

میزخدمت اداره کل بیمه خدمات درمانی قم آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن محرری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم در این مراسم گفت: دولت بر لزوم ایجاد میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی تاکید دارد و با راه اندازی این میزها می‌توان در راستای خدمات رسانی مطلوب‌تر حرکت کرد.

وی اذعان داشت: در ادارات بیمه نیز باید این اقدام انجام شود و راه اندازی میز خدمت در اداره کل بیمه خدمات درمانی استان قم می‌تواند مشکلات همشهریان را رفع کرده و در ارائه خدمات مطلوب‌تر می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم تاکید کرد: تمام هدف و تلاش دولت بر این است تا با ارائه راهکارهای مختلف خدمات رسانی به مردم را مطلوب‌تر کند.

محرری بیان داشت: تاکنون میز خدمت در ادارات مختلف استان ایجاد شده و در تلاش هستیم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته میزهای خدمت در دیگر ادارات را نیز راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول