اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه بین‌المللی فارس صورت گرفت

آغاز به کار نمایشگاه فرش ماشینی و شوینده‌های بهداشتی

خبرگزاری فارس: نمایشگاه‌های فرش ماشینی و شوینده‌های بهداشتی بعد از ظهر امروز در نمایشگاه بین‌المللی شیراز آغاز به کار کردند.

آغاز به کار نمایشگاه فرش ماشینی و شوینده‌های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس بعد از ظهر امروز در مراسم گشایش این نمایشگاه‌ها با بیان اینکه هشتمین نمایشگاه فرش ماشینی، منسوجات، موکت و پرده بعد از برپایی موفق نمایشگاه فرش دستباف برپا شده است، اظهار داشت: فرش ماشینی نیز مجموعه‌ای از هنر و صنعتی به شمار می‌رود که ارزانی، تنوع و طراحی و سرعت در تولید از ویژگی‌های آن است.

محمد اسکندری افزود: این صنعت علاوه بر ارزش افزوده بالا باعث اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف می‌شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا شرکت‌های تولید کننده، آخرین تولیدات خود را در زمینه‌های انواع فرش ماشینی، با کیفیت و تنوع مختلف پرده، منسوجات و انواع موکت از استان‌های فارس، مشهد و کرمان عرضه کرده‌اند.

اسکندری همچنین از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی و شوینده‌ها، همزمان با برپایی نمایشگاه فرش ماشینی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه نیز 20 شرکت کننده در فضای 3 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی تولیدات خود را در زمینه‌های مختلف آرایشی، بهداشتی، شوینده و پاک کننده‌ها از سراسر کشور به نمایش گذاشته‌اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس اضافه کرد: این نمایشگاه که از 25 بهمن ماه جاری آغاز شده تا 29 این ماه هر روزه از ساعت 15 تا 21 پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول