اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف گسترش فرهنگ قرآنی انجام می‌شود

برگزاری نخستین گردهمایی نخبگان قرآنی کشور در اصفهان

خبرگزاری فارس: دبیر همایش ملی نخبگان قرآنی گفت: با هدف گسترش فرهنگ قرآنی و ایجاد فضای معنوی نخستین گردهمایی بزرگ نخبگان قرآنی با حضور 120 نخبه قرآنی 26 و 27 بهمن ماه در استان اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین گردهمایی نخبگان قرآنی کشور در اصفهان

شقایق حق‌جوی جوانمرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در این همایش علاوه بر 120 نخبه قرآنی زیرپوشش بنیاد ملی نخبگان 80 نفر از اساتید برجسته قرآنی، قرآن‌پژوهان و دیگر شخصیت‌های برجسته فرهنگی نیز حضور می‌یابند.

وی افزود: این گردهمایی فرصت مناسبی برای شناسایی، تجلیل و استفاده از توانمندی‌های نخبگان قرآنی کشور را فراهم می‌کند.

دبیر همایش ملی نخبگان قرآنی سه محور «قرآن و نخبگان»، «قرآن و زندگی» و «بررسی ابعاد شخصیتی علامه طباطبایی به عنوان یک نخبه قرآنی معاصر» را از  محورهای اصلی همایش برشمرد و تاکید کرد: از دیگر برنامه‌های این گردهمایی برنامه شبی با قرآن و  برگزاری نمایشگاه آثار هنری، قرآنی و نمایشگاهی از کتاب‌های مرتبط با محورهای همایش است.

وی ادامه داد: همچنین در این گردهمایی از نخبگان قرآنی و افراد برجسته در عرصه تفسیر، ترجمه، هنر و قرآن پژوهی تجلیل می‌شود.

به گزارش فارس، گردهمایی نخبگان قرآنی روزهای 26 و 27 بهمن ماه سال جاری با حضور نسرین سلطان‌خواه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، سعید جوادی آملی فرزند آیت‌الله جوادی آملی و جمعی از فرهیختگان قرآنی از ساعت 8.30 دقیقه در هتل کوثر اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول