اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پایانی

سپاه قم میزبان هفته پایانی لیگ کاراته بسیج کشور شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هیئت کاراته بسیج قم از میزبانی این تیم از رقبای حاضر در لیگ کاراته بسیج کشور خبر داد.

سپاه قم میزبان هفته پایانی لیگ کاراته بسیج کشور شد

یوسف حسنی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار کرد: پیکارهای فصل جاری لیگ کاراته بسیج کشور این هفته در حالی به میزبانی قم پیگیری می‌شود که طی آن هیئت کاراته بسیج قم میزبان تیم‌های حاضر در لیگ برتر خواهد بود.

وی ادامه داد: هفت تیم در مسابقات امسال لیگ کاراته بسیج قهرمانی کشور حضور دارند که به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در پایان شش هفته رقابت، تکلیف تیم‌های برتر این دوره از پیکارهای لیگ کاراته بسیج کشور مشخص شود.

سرمربی تیم هیئت کاراته بسیج سپاه علی ابن ابیطالب (ع) که در ترکیب خود از چهره مطرح‌کاراته استان حضور بهره می‌برد، با اشاره به وضعیت این تیم که یکی از مدعیان قهرمانی است، تصریح کرد: تیم بسیار آماده‌ای داریم و در هفته پایانی به دنبال کسب بهترین نتایج در خانه هستیم.

حسنی عنوان کرد: پیکارهای ششمین هفته از فصل جاری مسابقات لیگ کاراته بسیج کشور از عصر امروز جمعه بیست و هشتم بهمن ماه با حضور تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود.

سرمربی تیم هیئت کاراته بسیج سپاه علی ابن ابیطالب (ع) تصریح کرد: در پنج هفته گذشته نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌ایم و امید داریم که در هفته پایانی نیز بتوانیم با استفاده از فرصت میزبانی از سد حریفان خود عبور کرده و به صدر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر کاراته نزدیک‌تر شده و قهرمان شویم.

حسنی بیان کرد: سطح مسابقات لیگ کاراته بسیج کشور نسبت به سال‌های گذشته بسیار بالا رفته است و رقبا همگی با برخورداری از نفرات آماده و تکنیکی مدعی کسب عنوان در این دوره از رقابت‌های لیگ کاراته بسیج کشور هستند، به همین خاطر تمرینات منظمی داشته‌ایم و آماده پیکارهای هفته پایانی هستیم.

وی تصریح کرد: تا پایان هفته پنجم از پیکارهای لیگ کاراته بسیج کشور، تیم کاراته بسیج مازندران صدرنشین جدول رده‌بندی است و تیم هیئت کاراته بسیج استان قم در مکان دوم قرار دارد و سپاه روح الله استان مرکزی سوم است.

سرمربی تیم هیئت کاراته بسیج سپاه علی ابن ابیطالب (ع) عنوان کرد: در این رده‌بندی تا پیش از آغاز پیکارهای هفته ششم و پایانی لیگ کاراته بسیج کشور، تیم کاراته بسیج مازندران 33 امتیازی است و تیم بسیج قم با سه امتیاز کمتر در مکان دوم جای دارد که قطعا تلاش ما جبران این اختلاف و ان‌شاءالله کسب عنوان قهرمانی است.

حسنی خاطرنشان کرد: در مسابقات امسال لیگ کاراته بسیج کشور تیم‌های اردبیل، مازندران، زنجان، مرکزی، کرمانشاه، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی حضور دارند که با رقابت به شکل رفت و برگشت برای کسب مقام قهرمانی مسابقات تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول